مدیرکل آموزش‌وپرورش نسبت به اتفاقات اخیر مدارس پاسخگو باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برخی اتفاقات اخیر در مدارس، گفت: مدیرکل آموزش‌وپرورش برای پاسخ‌گویی به اتفاقات اخیر به شورای اسلامی شهر دعوت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه هفدهم مهرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی و رخ دادن برخی از اتفاقات در سطح مدارس استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان برای حضور در شورای اسلامی شهر و پاسخ‌گویی دعوت شود.

وی افزود: در حال حاضر حرکاتی ناشایست و مبتنی بر احساسات و ناشی از بی‌اطلاعی دانش‌آموزان از حقیقت، در مدارس در حال وقوع است، لذا تقاضا می‌کنیم که آموزش و پرورش استان جهت تنویر افکار دانش‌آموزان اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: از کسبه و بازاریان اصفهان که نسبت به وقایع و اتفاقات اخیر (آشوب‌ها) هوشیارانه و با بصیرت عمل کردند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به ترافیک موجود در سطح شهر، گفت: مصوبه‌ای برای شناور کردن ساعات اداری از صحن علنی شورای اسلامی شهر گذرانده شد، بنابراین شایسته است شهرداری نسبت به تغییر ساعات کارکنان برای ممانعت از هم‌زمانی با ساعت آغاز فعالیت مدارس انجام دهد.

فلاح با بیان اینکه استاندار اصفهان نسبت به تغییر ساعت کارکنان دستگاه‌های دولتی شهر در زمان شروع فعالیت مدارس، اهتمام ورزد، تصریح کرد: پارک حاشیه‌ای از جمله مواردی است که چهره شهر را نازیبا کرده است و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری باید تدبیری در این خصوص داشته باشد.

کد خبر 610783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.