تذکرات درباره شهرک شهید کشوری بی‌جواب مانده است

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تذکرات درباره شهرک شهید کشوری مسبوق به سابقه بود، دو مرتبه کتبی و سه مرتبه شفاهی تذکرات داده شده، اما مورد توجه قرار نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مصور امروز _یکشنبه هفدهم مهرماه_ در پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تذکر هفته پیش در خصوص شهرک شهید کشوری، اظهار کرد: تذکرات درباره شهرک شهید کشوری مسبوق به سابقه بود، دو مرتبه کتبی و سه مرتبه شفاهی تذکرات داده شده، اما مورد توجه قرار نگرفته است.

وی افزود: وظیفه قانونی هیئت رئیسه این است که پیگیری کند تا شهردار در جلسه علنی آتی حضور یابد و به موارد مربوط به شهید کشوری پاسخ دهد.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است شهرداری نسبت به تذکرات پاسخ به موقع دهد؛ دریافت پاسخ و اعلام آن موضوع جزو وظایف هیئت رئیسه است.

وی خاطرنشان کرد: گاهی مطلبی نوشته و به عنوان پاسخ تذکرات ارسال می‌شود در صورتی که باید به صورت شفاهی و حضوری پاسخ داد، به طور مثال در تذکرات در خصوص سرای هشت باید به طور رسمی پاسخ داده شود. هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر باید در این موارد به صورت جدی‌تر ورود کند.

مصور ادامه داد: قانون پس از راه حل تذکر، روش‌های دیگری را نیز قرار داده است، از هیئت رئیسه می‌خواهم همان طور که برای دیگر اقدامات همت می‌کنند، در این زمینه نیز پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی گفت: به تازگی از سوی مدیریت منابع انسانی شهرداری به تعدادی از نیروهای با سابقه به دلایل فنی درست به آن‌ها اعلام کرده‌اند که باید تعدیل شوند، افرادی را در شهرداری می‌شناسم که جوانی خود را در شهرداری طی کرده‌اند، اما اینکه بی‌انضباطی‌های قبل را این طور جبران کنیم، اشتباه است.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حدود ۲۳۰ نفر با سابقه چهار سال و کمتر در شهرداری استخدام شده‌اند، گفت: در اصلاح بودجه امسال مقرر شده است تا به نیروهای سلامت که آنها نیز به صورت خلاف وارد ساختار شهرداری شده‌اند، اضافه حقوق دهند، صحبت این است که تکلیف ۲۳۰ نفر روشن شود یا جایابی مناسبی برای نیروها مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 610774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.