کانال‌کشی دفع آب‌های سطحی در محله چاهستانی‌ها

شهردار بندرعباس از کانال‌کشی دفع آب‌های سطحی در محله چاهستانی‌ها خبر داد و گفت: پاکسازی معابر و کوچه‌های این محله، توسعه فضای سبز و روشنایی پارک‌ها از دیگر اقدامات انجام شده مجموعه شهرداری است.

مهدی نوبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه حفظ سلامت شهروندان از اولویت‌های مجموعه شهرداری است، اظهار کرد: با توجه به سرازیر شدن فاضلاب و آب‌های سطحی در کوچه و خیابان‌های محله چاهستانی‌ها که تهدید جدی برای سلامت شهروندان و باعث انتشار بوی تعفن و نامطبوع در این محدوده از شهر بود، به همت شهرداری منطقه دو، کانال‌کشی دفع آب‌های سطحی این محله در اولویت قرار گرفت و اقدامات لازم در این راستا انجام شد.

وی افزود: ازآنجاکه شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان درخواست حفاری برای ایجاد شبکه فاضلاب در محله چاهستانی‌ها را دارد، آمادگی داریم مجوز حفاری فاضلاب که طی دو ماه به طول می‌انجامید را در مدت یک هفته به شرکت آبفا ارائه دهیم تا مشکلات این محله کاهش یابد.

شهردار بندرعباس ادامه داد: پاکسازی معابر و کوچه‌های این محله، توسعه فضای سبز و روشنایی پارک‌ها از دیگر اقدامات انجام شده مجموعه شهرداری است.

وی با بیان اینکه بازگشایی معابر نقش بسزایی در امنیت شهروندان هنگام حضور در محیط‌های شهری دارد، اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همکاری راه و شهرسازی گام‌های مؤثری در راستای بهبود کیفیت زندگی ساکنان محله چاهستانی‌ها برداشته شود.

کد خبر 610699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.