تهیه اطلس گردشگری شهر ورزنه

شهردار ورزنه گفت: اطلس گردشگری برای معرفی بیشتر شهر به گردشگران و سرمایه‌گذاران تهیه می‌شود.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری و هتل‌داری استان اصفهان، فرصت مناسبی برای شرکت فعالان حوزه اقتصادی گردشگری بود، اظهار کرد: این نمایشگاه به همت مسئولان استان برگزار شد و در حاشیه نمایشگاه جلسات متعددی با حضور شرکت‌های مختلف در حوزه گردشگری برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به وقفه دو ساله در برپایی نمایشگاه به دلیل محدودیت‌های کرونایی، امسال سطح کیفیت نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل نیز رضایت‌بخش‌تر بود.

شهردار ورزنه خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب ورزنه در کنوانسیون رامسر به عنوان شهر تالابی، این شهر یکی از قطب‌های گردشگری شرق استان اصفهان است و تالاب گاوخونی می‌تواند موجب ایجاد اقتصادی پایدار در شهر شود.

اخگر اضافه کرد: شهرداری با هدف اطلاع‌رسانی و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر ورزنه در این نمایشگاه شرکت کرد.

وی تصریح کرد: بازدید استاندار اصفهان و نمایندگان استان از غرفه شهرداری در نمایشگاه نشان دهنده آشنایی مسئولان استان با شهر ورزنه است، با این حال ورزنه به عنوان شهر تالابی نماینده استان اصفهان در کنوانسیون رامسر معرفی شده است و باید در خصوص تخصیص حقابه تالاب حمایت لازم انجام شود.

شهردار ورزنه گفت: شهرداری برای شش ماهه دوم سال به ویژه نوروز ۱۴۰۲ که گردشگران بیشتری از شهر بازدید می‌کنند، برنامه‌هایی تدارک دیده است.

شهردار ورزنه افزود: اطلس گردشگری شهر توسط شهرداری تهیه می‌شود تا با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به علاقه‌مندان این صنف شاهد ارتقا و بهبود حوزه گردشگری در ورزنه باشیم.

کد خبر 610645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.