افت بازار کریپتوکارنسی

پیش بینی می‌شود روند بازار به صورت نزولی تداوم داشته باشد، شاخص ترس و طمع نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته و براساس تحلیل تکنیکال نیز پیش بینی افت وجود خواهد داشت که تا سطح حمایتی بیت کوین این برآورد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز یک روند نزولی را سپری کرد، بیت کوین با افت دو درصدی به محدوده ۱۹ هزار ۵۰۰ دلار رسید، اتریوم با افت ۱.۶ درصدی به سطح یک هزار ۳۳۰ دلار رسید و رمزارز صرافی بایننس با افت ۱.۲ دلاری به سطح ۲۸۱ دلار رسید، سایر رمزارزهای بازار نیز وضعیت مشابهی را سپری کردند.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۵۲۵ دلار

تغییرات: افت ۱.۹۳ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۳۰ دلار

تغییرات: افت ۱.۶۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۸۱ دلار و ۳۹ سنت

تغییرات: افت ۱.۲۳ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۵۲۱ دلار

تغییرات: رشد ۶.۶۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۲۱ دلار

تغییرات: افت ۰.۳۰ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و ۹۴ سنت

تغییرات: افت ۱.۰۸ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۲۳ دلار

تغییرات: افت ۱.۳۷ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۸۲۷ دلار

تغییرات: افت ۱.۳۱ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۳۷ سنت

تغییرات: رشد ۰.۳۱ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۲۲ دلار

تغییرات: افت ۰.۸۹ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۶ دلار و ۹۲ سنت

تغییرات: رشد ۰.۸۱ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

افت بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار.

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار.

پیش بینی: به نظر می‌رسد وزن محدوده مقاومتی ۲۰ هزار دلار منجر به تغییر روند بیت کوین شده است و در این روند اصلاحی انتظار افت تا سطح ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار وجود خواهد داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۲۴ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۷.۹۸ درصد

افت بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۸۶۴ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۲ میلیارد دلار

افت بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

شاهد قرارگیری شاخص ترس و طمع در سطح ۲۴ واحد کاهش دو واحدی شاخص نسبت به روز چهارشنبه هستیم.

افت بازار کریپتوکارنسی

اخبار بازار رمزارزها

کاربران مت‌گاکس برای دریافت طلب خود تا ۱۰ ژانویه سال بعد فرصت دارند اطلاعات خود را ثبت کنند

نوبواکی کوبایاشی، متولی صرافی مت‌گاکس (Mt. Gox)، اعلام کرده است که طلبکاران این صرافی تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۰ دی ۱۴۰۱) فرصت دارند شیوه پرداخت را تعیین و اطلاعات خود را در سیستم ثبت اطلاعات برای جبران خسارت وارد کنند. وجوه کاربران مت‌گاکس از طریق بانک، ارائه دهندگان خدمات ارسال وجه یا صرافی‌های ارزهای دیجیتال به آن‌ها پرداخت می‌شود.

بانک مرکزی هند به‌زودی روپیه دیجیتال را به‌شکل آزمایشی راه‌اندازی می‌کند

بر اساس گزارشی که روز جمعه پانزدهم مهر منتشر شد، بانک ذخایر هند به‌سمت راه‌اندازی آزمایشی روپیه دیجیتال و بررسی ویژگی‌های کلیدی ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) گام برداشته است. طبق این گزارش، بانک مرکزی هند گفته که مرحله آزمایشی راه‌اندازی روپیه دیجیتال را به‌زودی آغاز خواهد کرد. با این حال، فناوری پشت روپیه دیجیتال هنوز به مرحله اجرا در نیامده است و بانک ذخایر هند، درها را برای انطباق با فناوری غیرمتمرکز در حین تکامل باز گذاشته است.

حجم معاملات همتابه‌همتای بیت کوین در فیلیپین در یک سال اخیر ۴۰ درصد رشد کرده است

داده‌های پکسفول نشان می‌دهند که حجم معاملات همپای بیت کوین در فیلیپین طی سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است. حجم معاملات بیت کوین در این کشور، در ژوئیه (تیر) سال جاری به بالاترین حد، نزدیک به ۱۱۰ میلیون پزو خود رسید. افزایش حجم معاملات بیت کوین در این کشور می‌تواند به‌دلیل رسیدن نرخ تورم فیلیپین به بالاترین حد خود در ۴ سال گذشته باشد.

یک هکر از سوورین، پروتکل دیفای مبتنی بر بیت کوین یک میلیون دلار سرقت کرد

سوورین، یک پروتکل دیفای مبتنی بر بیت کوین در پی یک حمله هکری یک میلیون دلار از دست داد. هکر این حمله را از طریق دست‌کاری قیمت انجام داده و در جریان آن ۴۴.۹۳ آربی‌تی‌سی (RBTC) و ۲۱۱,۰۴۵ یواس‌دی‌تی (USDT) سرقت کرده است. طبق اطلاعیه سوورین، مهاجمان با هدف قراردادن پروتکل قدیمی وام‌دهی / وام‌گیری این پروتکل، قیمت توکن‌های آربی‌تی‌سی و یواس‌دی‌تی را در استخرهای وام‌دهی دست‌کاری کرده‌اند.

بی‌ان‌بی چین پس از تأیید هک ۱۰۰ میلیون دلاری شبکه خود را متوقف کرد

بی‌ان‌بی چین (BNB Chain)، بلاک چین صرافی بایننس، در ششم اکتبر (۱۴ مهر) به دلیل هک پل میان‌زنجیره‌ای خود به ارزش تخمینی ۱۰۰ میلیون دلار متوقف شد. حساب رسمی توئیتر بی‌ان‌بی چین با تأیید این هک اعلام کرد که تمام واریزها و برداشت‌ها را به حالت تعلیق درآورده و بلاک چین نیز در دست تعمیر است. طبق داده‌های منتشرشده، در جریان این هک که بر روی پل میان‌زنجیره‌ای «بی‌اس‌سی توکن هاب» انجام شده، مهاجمان توکن‌های BNB اضافی ایجاد کرده‌اند.

پرونده شکایت توئیتر از ماسک برای انجام معامله موقتاً متوقف شد

قاضی مک کورمیک، پرونده شکایت توئیتر از ایلان ماسک را به تعویق انداخت تا به مدیر اجرایی تسلا فرصت دهد که ۴۴ میلیارد دلار سرمایه لازم برای خرید این پلتفرم را تأمین کند. این تصمیم پس از آن گرفته شد که ماسک اعلام کرد برای تأمین پول این پیشنهاد به زمان نیاز دارد. طبق حکم قاضی، این شکایت تا ۲۸ اکتبر (ششم آبان) متوقف شد؛ اما اگر معامله تا پیش از این تاریخ انجام نشود، تاریخ جدید محاکمه در نوامبر (آذر) تعیین خواهد شد.

لیدو توکن stETH را بر روی شبکه‌های آپتیمیزم و آربیتروم راه‌اندازی می‌کند

لیدو فایننس، بزرگترین پروتکل سهام‌گذاری اتریوم، روز پنجشنبه اعلام کرد که نسخه رپدشده توکن لیدو استیکد اتریوم (wstETH) خود را در شبکه‌های آپتیمیزم و آربیتروم راه‌اندازی می‌کند. در حال حاضر، توکن stETH ارزش بازاری نزدیک به پنج میلیارد دلاری دارد و و حدود قیمت اتریوم معامله می‌شود. همچنین، طبق گزارش دیفای‌لاما، بیش از سه میلیارد دلار ارز دیجیتال در شبکه‌های آپتیمیزم و آربیتروم در گردش است.

میکر دائو در اوراق قرضه دولتی آمریکا سرمایه‌گذاری می‌کند

بزرگ‌ترین پروتکل وام‌دهی دیفای در جهان یعنی میکر دائو (MakerDAO)، روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد ۵۰۰ میلیون دلار روی اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا و اوراق قرضه شرکتی سرمایه‌گذاری کند. این طرح با رأی اعضای میکردائو تصویب شد و درپی آن ۴۰۰ میلیون دلار از ذخایر میکردائو در اوراق قرضه دولتی آمریکا و ۱۰۰ میلیون دلار در اوراق قرضه شرکتی سرمایه‌گذاری خواهد شد.

اکسیوس: تایگر گلوبال به‌دنبال جمع‌آوری ۶ میلیارد دلار سرمایه برای صندوق جدید خود است

غول سرمایه‌گذاری فناوری تایگر گلوبال منیجمنت (Tiger Global Management)، بالغ بر شش میلیارد دلار سرمایه برای یک صندوق جدید سرمایه‌گذاری حوزه فناوری جمع‌آوری می‌کند. این نشریه با استناد به نامه سرمایه‌گذاری که مشاهده کرده، گزارش داد انتظار می‌رود که تلاش برای تأمین مالی در حال انجام صندوق جدید سرمایه‌گذاری فناوری تایگر گلوبال منیجمنت در ماه ژانویه (دی ماه ۱۴۰۱) بسته خواهد شد.

ماراتن دیجیتال فاش کرد که ۳۰ میلیون دلار در شرکت ورشکسته کمپیوت نورث سرمایه‌گذاری کرده است

شرکت ماراتن دیجیتال (Marathon Digital) فاش کرد که حدود ۳۰ میلیون دلار در شرکت ورشکسته استخراج ارزهای دیجیتال کمپیوت نورث (Compute North) سرمایه‌گذاری کرده است. ماراتن دیجیتال همچنین عنوان کرد که ۵۰ میلیون دلار به‌عنوان سپرده‌های عملیاتی به کمپیوت نورث پرداخت کرده است. این سپرده‌ها، پیش‌پرداخت‌ها و سپرده‌های تضمینی برای عملیات این شرکت در تأسیسات ولف هالو و کینگ ماونتین کمپیوت نورث در تگزاس را شامل می‌شوند.

نقشه بازار

افت بازار کریپتوکارنسی


کد خبر 610556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.