ساختار حوزه ورزش باید اصلاح شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاکید شورای ششم شهر در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بر آن است که شهرداری باید ساختار سازمان ورزش را اصلاح کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور امروز _شنبه شانزدهم مهرماه _ با حضور در منطقه هشت شهرداری تهران، اظهار کرد: به منظور هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی فعالیت‌های ورزشی در شهر تهران مدیران ورزش مناطق مختلف شهر به بیان مطالبات این حوزه پرداختند.

وی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را یکی از مهم‌ترین رویکردهای حوزه فرهنگی و اجتماعی شهر دانست و ادامه داد: رویکرد مدیریت شهری باید پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشد. وظیفه حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهرداری پیشگیری است، اما نمی‌توان آسیب‌دیدگان را فراموش کرد. تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های زیرمجموعه‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی نقش مؤثری در پیشگیری و کاهش آسیب‌ها دارد که یکی از مهم‌ترین آنها، اقدامات ورزشی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اگر بودجه‌ای برای برنامه‌ریزی در حوزه پیشگیری در نظر بگیریم و نگذاریم جامعه دچار آسیب شود، دیگر نیازی به صرف هزینه‌های چند برابری برای اصلاح افراد آسیب‌دیده نخواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار و چارچوب سازمانی سازمان ورزش در سطح ستاد و مناطق، تاکید کرد: ساختار حوزه ورزش باید اصلاح شود. تاکید ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بر آن است که شهرداری باید ساختار سازمان ورزش را اصلاح کند و چارچوب مصوب آن را به مرحله اجرا درآورد.

معدنی‌پور تصریح کرد: پس از این جلسه به همراه شهردار منطقه هشت و رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از مجموعه خانه ورزشی شهر و مجموعه ورزشی فدک بازدید کردیم تا مشکلات موجود رفع شود.

کد خبر 610499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.