دشمن «ایران قدرتمند» نمی‌خواهند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مردم قطعاً اجازه نخواهند داد اتفاقی برای ایرانی که ۴۰ سال برای آن زحمت کشیدند تا به اینجا رسیده است، حادث شود و خود مردم همیشه آگاه‌تر از بسیاری از مسئولین عمل کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، علی جدی در رابطه با ضرورت هشیاری مردم در هنگام مطالبه‌گری و از سویی تلاش دیرینه عناصر خارجی در راستای سوریه سازی ایران، اظهار کرد: ایران بعد از انقلاب به‌خاطر استقلالی که داشته و تلاش‌هایی که کرده پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده است و در معادلات منطقه‌ای نیز تاثیرگذار است.

وی افزود: کشوری که با این همه فشار، تحریم‌ها و مشکلات توانسته عملاً به عنوان یک کشور مستقل در مقابل همه اینها بایستد و رشد هم کند، قطعاً برای مجموعه‌هایی که در جهان و منطقه یکه تازی می‌کردند قابل پذیرش نیست و نمی‌توانند این موضوع را تحمل کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان عملاً به دنبال این هستند تا تنه درختی که تنومند شده را قطع کند، تصریح کرد: اگر ما در داخل مشکلاتی داریم و مردم مسائلی دارند این‌گونه نیست که خدای ناکرده در دام اینها قرار بگیریم و از این فضا سوء استفاده شود تا به خود درخت آسیب برسانیم. این‌گونه نیست نظامی که ۴۰ سال مردم با خون شهدا و صبر خود برای آن زحمت کشیدند و به این مرحله رسیده است یک‌باره در دام قرار بگیرد چرا که هدف دشمنان ضربه زدن به تنه این درخت تنومند است.

جدی در ادامه تصریح کرد: اگر مسائلی وجود دارد باید شاخه‌های درخت را هرس کرد و مشکلات داخلی خودمان را حل کنیم تا فرصت را برای دشمنان فراهم نکنیم که اصل را زیر سوال ببرند. با این موضوعی که الان اتفاق حادث شده است، نمی‌توانیم با کشوری مثل ایران که مستقل و عزتمند در مقابل دشمنانش می‌ایستد و در کنار آن با وجود همه مشکلات در حوزه‌های مختلف علمی و اقتصادی رشد داشته است، این کار را بکنیم.

وی تاکید کرد: مردم بدانند اگر خدای ناکرده در دام دشمنان قرار بگیریم زحمات و فرصت‌هایی که در طی ۴۰ سال برای کشور ایجاد شده است بر باد می‌رود، چراکه آن‌ها ایران قدرتمند و تنومند نمی‌خواهند و به دنبال این هستند که خدای ناکرده تجزیه صورت پذیرد و در منطقه کشور قدرتمندی مانند ایران وجود نداشته باشد تا بتوانند راحت به منافعشان دست یابند.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن در خصوص ضرورت فاصله گرفتن از پروژه‌های سوریه سازی دشمنان دیرینه ایران، اظهار کرد: بحمدالله در مقاطع مختلف و پیش‌آمدهای این‌گونه چون مردم بصیر و آگاه بوده‌اند، ممکن است دشمنان و تجزیه طلبان و افرادی که با ایران مسئله دارند و منافعشان را در بهم ریختن ایران می‌دانند به صورت مقطعی حرکتی انجام دهند، اما مردم به خاطر آگاهی خود همواره صفشان را از آنها جدا می‌کنند و قطعاً اجازه نخواهند داد اتفاقی برای ایرانی که ۴۰ سال برای آن زحمت کشیدند تا به اینجا رسیده است، حادث شود و خود مردم همیشه آگاه‌تر از بسیاری از مسئولین عمل کرده‌اند.

منبع: ایسنا

کد خبر 610284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.