گل محمدی: با پیروزی مقابل سپاهان شرایط روحیه تیم بهتر می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاد کردن دل هواداران برای ما اهمیت دارد، بازیکنان به یک نتیجه رسیدند که باید برای بازی فردا تمرکز کامل را داشته باشند و با رعایت مسائل فنی در زمین بتوانند به تیم کمک کنند. همه بازیکن‌ها توجیه هستند و انگیزه بالایی دارند که شادی را به جمع هواداران اضافه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنجشنبه _چهاردهم مهرماه_ کنفرانس قبل از بازی سپاهان و پرسپولیس برگزار شد که یحیی محمدی در این کنفرانس، اظهار کرد: هواداران پرسپولیس استقبال خوبی از ما داشتند که از آن‌ها تشکر می‌کنم. بازی حساسی پیش رو داریم، سپاهان تیم قابل احترامی است و بازی سختی برای هر دوتیم خواهد بود. سعی کردیم بعد از اتفاقاتی که در بازی قبل رخ داد بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم، تمرینات و آنالیز خوبی انجام دادیم.

وی ادامه داد: سپاهان رقیب همیشگی ما بوده است که کسب سه امتیاز برای هر دوتیم اهمیت دارد و ماهم با تمام قوا تلاش می‌کنیم، همه می‌دانیم سه امتیاز این دیدار ارزش زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دو جلسه تمرین خوب با بازیکنان داشتیم، تصریح کرد: شاد کردن دل هواداران برای ما اهمیت دارد، بازیکنان به یک نتیجه رسیدند که باید برای بازی فردا تمرکز کامل را داشته باشند و با رعایت مسائل فنی در زمین بتوانند به تیم کمک کنند. همه بازیکن‌ها توجیه هستند و انگیزه بالایی دارند که شادی را به جمع هواداران اضافه کنند.

گل محمدی افزود: عالی شاه را در بازی فردا نداریم و در لیست بازی هم قرار ندارد، اما از هفته بعد به جمع ما اضافه می‌شود.

وی با اشاره بر اینکه فوتبال بخش مهمی از زندگی ما است، گفت: فوتبال می‌تواند الهام بخش برای افراد زیادی از جامعه باشد که با شکست ما ناراحت و با پیروزی ما خوشحال می‌شوند، تیمی هستیم که نتایج آن در روحیه مردم تأثیر دارد. کیفیت فنی خوبی از شروع فصل داریم و نتیجه‌گیری می‌تواند از لحاظ روحی و روانی شادی را به اردو اضافه کنیم.

کد خبر 610249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.