تماس ۱۱۰۰ شهروند اصفهانی با ۱۳۷

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: طی حدود یک هفته گذشته، در تماس ۱۱۰۰ شهروند اصفهانی با این اداره، بیش از ۶۵۰۰ پیام تلفنی ثبت شده است که تمام این موارد دسته‌بندی و پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد قاسمی امروز _پنجشنبه چهاردهم مهرماه_ در برنامه رادیویی صدای شهر، اظهار کرد: مهمترین هدف از فعالیت اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان جلب رضایت شهروندان بدون چشم‌پوشی نسبت به مسائل مختلف است.

وی با بیان اینکه طی حدود یک هفته گذشته، در تماس ۱۱۰۰ شهروند اصفهانی با این اداره، بیش از ۶۵۰۰ پیام تلفنی ثبت شده است که تمام این موارد دسته‌بندی و پیگیری می‌شود، افزود: بیشترین تماس شهروندان در قالب موضوعاتی همچون اجرای طرح زوج و فرد خودروها و راهنمایی درباره مباحث شهری است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز وزش باد در فصل پاییز و احتمال سقوط دستک درختان، به شهروندان توصیه می‌کنیم خودروهای خود را زیر درختان شهر پارک نکنند و در صورت مشاهده این‌گونه موارد، مراتب را از طریق تماس با ۱۳۷ به این اداره اطلاع دهند تا کارشناسان مربوطه ضمن بررسی آن، در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه قرار دادن زباله خارج از نوبت یکی از موارد مهم گلایه شهروندان در تماس با ۱۳۷ است، گفت: بارگیری زباله از در منازل، بر اساس روزهای زوج و فرد هفته انجام می‌شود؛ لذا شهروندان باید به این موضوع دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس بگیرند و مشکلات را در بخش‌های خدمات شهری، عمران و ترافیک شهری به‌ویژه هدررفت آب در فضاهای سبز شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 610143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.