شورای شهر همدان پیگیر محقق نشدن برنامه‌های شهرداری است

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورای ششم شهر پیگیر محقق نشدن برنامه‌های شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حیدری امروز _پنجشنبه چهاردهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران از ارائه تذکر ۲۲ بندی به رئیس شورای اسلامی شهر به منظور ابلاغ به شهرداری خبر داد و اظهار کرد: عمده این موارد در جلسات گذشته شورای اسلامی شهر نیز مطرح شده، این تذکر ۲۲ بندی به عنوان تذکر طبق ماده ۸۳ قانون شوراها به منظور ابلاغ کتبی به شهرداری بوده است.

وی اجرا نشدن کامل و دقیق مصوبه طرح الزام به نصب تابلو روز شمار در پروژه‌های عمرانی را از موارد مورد تذکر دانست و ادامه داد: اهتمام نداشتن در اجرای مصوبه طرح نصب نمادهای ارزشی در پیاده‌راه میدان حضرت امام خمینی (ره) و اقدام جدی و مؤثر انجام ندادن در راستای اجرای مصوبه طرح پرداخت‌های خرد الکترونیکی نیز از دیگر بندهای تذکر ابلاغی است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: اقدام متناسب برای تحقق مدیریت پارک هوشمند حاشیه‌ای، اجرا نشدن مصوبه طرح شهاب و اجرا نشدن مصوبه طرح شهید سید میلاد مصطفوی نیز از دیگر موارد مطرح شده است.

وی رفتار تبعیض‌آمیز و اقدام جدی و قانونی مؤثر درباره تخلفات ساختمانی در املاک شخصی برخی مدیران ارشد شهرداری را از دیگر موارد تذکری در این نامه دانست و افزود: تحقق نیافتن وعده‌های داده شده به شهروندان در پروژه‌های عمرانی به ویژه در پروژه تقاطع غیرهمسطح غدیر، پیشرفت نداشتن مورد انتظار در پروژه‌های بزرگ نیمه تمام از جمله پروژه پارکینگ آقا جانی‌بیگ و تقاطع‌های غدیر و شهید همدانی و اوضاع نامطلوب پرداخت مطالبات معوقه پیمانکاران نیز در نامه مذکور قید شده است.

حیدری با اشاره به توزیع کارت‌های هدیه بر خلاف ضوابط بین برخی افراد و درج نشدن مبلغ ۱۹۲ میلیون تومان هزینه کرد کارت هدیه در عملکرد تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: این مهم نیز به عنوان بندی مهم در این نامه به شهرداری قید شده است.

وی اضافه کرد: برخورد قانونی نکردن با برخی ساخت و سازهای غیرقانونی و بدون پروانه به ویژه در اراضی متعلق به برخی دستگاه‌ها و املاکی مانند هتل ندیمی نیز مورد تذکر به شهرداری بوده که در بند ۱۰ این نامه قید شد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: تحقق نیافتن وعده‌های موجود در برنامه‌های ارائه شده به شورای اسلامی شهر در موضوع خط اعتباری نیز موضوع مهم و قابل توجهی است که خواستار توجه به این مورد در شهرداری هستیم.

کد خبر 610104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.