قاب‌های گوشی گلکسی S23 طراحی جدید دوربین‌های پشتی را تائید می‌کند

تصویر قاب‌های گلکسی S23 نشان می‌دهد این گوشی از طراحی جدیدی برای دوربین‌های پنل پشتی استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تصویر منتسب به قاب‌های گوشی گلکسی S23 سامسونگ در شبکه‌های اجتماعی فاش شده است، این قاب‌ها احتمالاً توسط سامسونگ تولید نشده‌اند، اما ابعاد و طراحی آن‌ها دقیق به نظر می‌رسد. شرکت سامسونگ تا پیش از رونمایی رسمی از گوشی‌های خود، ابعاد آن‌ها را با شرکای تجاری خود در میان می‌گذارد تا تولیدکنندگان لوازم جانبی به محض آغاز عرضه سری جدید گلکسی، قاب و دیگر لوازم جانبی این گوشی‌ها را آماده کنند.

قاب‌های منتسب به گلکسی S23 جزئیات اضافه‌تری نسبت به آنچه در رندرهای این گوشی دیده بودیم، در برندارد، اما به نوعی مهر تائید بر آن رندرها محسول می‌شود. تصاویر قاب نشان می‌دهد گوشی گلکسی S23 در پنل پشتی از طراحی نسبتاً متفاوتی برای دوربین استفاده می‌کند. همچنین، به نظر می‌رسد ضخامت برآمدگی دوربین در نسل جدید کم شده است، بعضی شایعات اعلام کرده‌اند که گلکسی S23 در پنل پشتی برآمدگی دوربین ندارد.

برخی افشاگران اعلام کرده‌اند که شرکت سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S23 را به در اولین ماه از سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد و چند هفته بعد آن را عرضه می‌کند. سامسونگ به صورت معمول گوشی‌های جدید خانواده گلکسی S را کمی دیرتر از آنچه برای گلکسی S23 برنامه‌ریزی کرده است، در دسترس قرار می‌دهد.

کد خبر 609872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.