گلکسی A04s برای بازار هند معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A04s با نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برای بازار هند معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گلکسی A04s که ماه گذشته به صورت رسمی برای بازار اروپا معرفی شد، هم‌اکنون در هند نیز در دسترس مشتریان قرار گرفته است. این محصول به صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تراشه اگزینوس ۸۵۰، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت ارتقا از طریق اسلات سیم‌کارت microSD تا یک ترابایت و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ وات مجهز شده است.

گوشی گلکسی A04s به‌صورت پیش‌فرض رابط کاربری سفارشی سامسونگ One UI 4.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند و تا دو به‌روزرسانی اصلی این سیستم‌عامل را نیز دریافت خواهد کرد. در بخش جلویی گوشی ذکر شده دوربین پنج مگاپیکسلی تعبیه شده است؛ در پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی گلکسی A04s می‌توان به پشتیبانی از LTE، دو سیم‌کارت همزمان، وای‌فای پنج، موقعیت‌یاب (GPS)، بلوتوث پنج، درگاه USB و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. گوشی ذکر شده در هند با برچسب قیمت ۱۷۰ دلار و در رنگ‌بندی مشکی، مسی و سبز عرضه شده است.

کد خبر 609870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.