آمادگی شهرداری زنجان برای ساماندهی وضعیت کوی خرداد

شهردار زنجان گفت: شهرداری نسبت به کوی خرداد تعهدی ندارد، اما از امروز با تمام توان وارد می‌شود و نخستین اقدام بسترسازی در معبر اصلی و زیرسازی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری زنجان، علیرضا فیروزفر در جریان بازدید از فاز سه کوی نانوایان زنجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه اهالی منطقه کوی خرداد از وضعیت فاز سه بسیار گلایه‌مند بودند، چند وقت پیش به سفارش اهالی منطقه برای بازدید آمدیم، اما به دلیل اینکه فاز سه کوی خرداد تحویل شهرداری نشده است، شهرداری باید شرکت تعاونی را ملزم به انجام تعهدات می‌کرد.

وی با بیان اینکه از دو ماه پیش تا به امروز جلسات متعددی تشکیل و نظرات مسئولان استانی اخذ و در نهایت محرز شد که شرکت تعاونی قادر به انجام تعهداتش نبوده است، افزود: اهالی کوی خرداد شهروندان ما هستند و شهرداری از امروز با تمام توان برای ساماندهی وارد می‌شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه اولین کار در شهرک خرداد بسترسازی در معبر اصلی و زیرسازی خواهد بود، خاطرنشان کرد: اکیپ‌ها به نحوی در نظر گرفته شده است که معبر اصلی آماده تردد به صورت آسفالت‌ریزی شده باشد، پس از آن به مرور وارد معبرهای فرعی خواهیم شد، ساماندهی کانال خواهیم داشت و فضای سبز را اجرایی خواهیم کرد.

فیروزفر درخصوص وارد کردن ۲۳ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی، گفت: پایان سال گذشته، ۱۸ دستگاه اتوبوس خریداری کردیم که سه دستگاه در حال شماره‌گذاری است و ۱۵ دستگاه دیگر نیز تحویل خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیروز موفق شدیم ۲۳ دستگاه اتوبوس را تهیه کنیم، تاکید کرد: این اتوبوس‌ها زمانی تهیه شده که آماده ورود به ناوگان حمل‌ونقل عمومی است و در صورت اضافه شدن این اتوبوس‌ها با نوسازی و هماهنگی که خواهیم داشت یک تحول خوب در بحث حمل‌ونقل عمومی رخ می‌دهد.

شهردار زنجان با بیان اینکه برخلاف اینکه شهرداری در کوی خرداد تعهدی ندارد از امروز با تمام توان وارد می‌شود، گفت: نخستین اقدام بسترسازی در معبر اصلی و زیرسازی است و اکیپ‌ها به نحوی در نظر گرفته شده است که معبر اصلی آماده تردد به صورت آسفالت‌ریزی شده باشد.

کد خبر 609793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.