صدور اخطاریه برای رهاسازی نخاله در شهر

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد، گفت: واحد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری برای مالکانی که نخاله‌های خود را در سطح یا حاشیه شهر رها کرده‌اند، اخطاریه صادر کرده است.

محمدرضا محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور پاکسازی و بهسازی چهره شهر از هرگونه خاک، نخاله و مواد زائد و جلوگیری از بی‌نظمی، مخدوش شدن سیما و منظر شهری و ارتقای سطح نظافت معابر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر عملیات نخاله‌برداری از خیابان‌های کاشانی و اقبال لاهوری آغاز و براساس اولویت و برنامه زمانبندی تمام نخاله‌ها از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: واحد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری برای مالکانی که نخاله‌های خود را در سطح یا حاشیه شهر رها کرده‌اند، اخطاریه صادر کرده است.

محمدیان تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل پاییز و احتمال بارش‌های پاییزی لازم است شهروندان از ریختن زباله در مسیل‌ها و رهاسازی نخاله‌های ساختمانی در حاشیه راه‌ها خودداری کنند و در صورت مشاهده چنین اقداماتی با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس حاصل کنند.

کد خبر 609483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.