ناامنی‌های اخیر توسط سرویس‌های بیگانه هدایت می‌شد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ناامنی‌های اخیر توسط سرویس‌های بیگانه هدایت می‌شد.

عزیزالله سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با بریدن دست استکبار از چپاول اموال این کشور و ملت ایران در جهان به عزت و استقلال رساند، اظهار کرد: استکبار جهانی که با این اقدام منافع خود را در خطر دید توان تحمل نداشت، از این‌رو توطئه‌ها و فتنه‌های مختلفی از ابتدای انقلاب تاکنون علیه ملت ایران طرح‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به اینکه ناامنی‌های اخیر نیز در ادامه همین مسیر و توسط استکبار و سرویس‌های بیگانه طرح‌ریزی و هدایت شده است، افزود: در ادامه این اتفاق، جنایتی تروریستی نیز توسط جیش‌الظلم در زاهدان اتفاق افتاد؛ این اقدام را محکوم می‌کنیم و امیدوارم توسط نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخ این ظلم داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه به دنبال حادثه‌ای که در زاهدان اتفاق افتاد ۱۹ نفر کشته و ۲۰ نفر مجروح شدند، تصریح کرد: در این حادثه مسئول اطلاعات سپاه و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی زاهدان به شهادت رسیدند.

سیفی با اشاره به پاسخ‌گویی جمهوری اسلامی ایران، گفت: همان‌طور که نظام جمهوری اسلامی به «کومله» و تجزیه‌طلبان رحم نکرد و پایگاه آنها را متلاشی کرد، این حرکت تروریستی نیز بی‌پاسخ نمی‌ماند و ضمن محکوم کردن این جریان، هشدار داده می‌شود که نظام جمهوری اسلامی به این وقایع تروریستی رحم نمی‌کند و به‌زودی حق مظلومان و شهدا این حادثه گرفته می‌شود.

کد خبر 609474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.