آغاز به کار بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون در اصفهان

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در بخش‌های «صحنه‌ای»، «آیینی‌سنتی» و «زبان اشاره» در اصفهان هم‌زمان با استان‌های سرتاسر کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در بخش‌های «صحنه‌ای»، «آیینی‌سنتی» و «زبان اشاره» آغاز به کار کرد.

در این مرحله در هر استان سه تا پنج داور متشکل از نمایندگان شاخه استانی انجمن قصه‌گویی، قصه‌گویان برگزیده دوره‌های گذشته، پیشکسوتان قصه‌گویی و کارشناسان حوزه ادبیات، نمایش و اجرای کار ارزیابی و داوری قصه‌گویی‌ها را برعهده خواهند داشت.

مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از استان اصفهان از یکشنبه _نهم مهرماه_ آغاز شد و پنجشنبه _بیست‌وهشتم_ مهرماه با استان سیستان‌وبلوچستان به کار خود پایان می‌دهد.

گفتنی است داوران مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یک کارگاه آموزشی که هفتم مهرماه ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون با حضور محمدحسین ناصربخت، مجید سعیدی و محمد گودرزی‌دهریزی برگزار شد، با سنجه‌های داوری این دوره از جشنواره آشنا شدند.

آغاز به کار بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون در اصفهان

بر همین اساس، کارشناسان ارزیابی و عملکرد کانون در استان‌ها به‌عنوان ناظر و در بعضی از استان‌ها نیز یک ناظر از سوی دبیرخانه جشنواره در ستاد مرکزی، مسئولیت نظارت را بر عهده خواهند داشت.

مرحله پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

کد خبر 609442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.