نصب انشعاب ۱۲۵ لوله انتقال آب فضای سبز

شهردار زرند گفت: نصب انشعاب ۱۲۵ لوله انتقال آب با هدف افزایش راندمان آبیاری و اجرای شبکه رینگ سراسری آبیاری فضای سبز شهری انجام شد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیش از ۱۶۰۰ متر طول از جداول فرسوده بهشت زهرا (س) در هفت لاین با اعتباری بیش از ۸۰۰ میلیون تومان تعویض و ساماندهی شده است و به زودی رنگ‌آمیزی و زیباسازی جداول آغاز می‌شود.

وی افزود: در طرح تعویض جداول فرسوده بلوار فردوس، بیش از ۴۰۰۰ هزار متر از جداول معیوب و شکسته جمع‌آوری و جدول گذاری جدید انجام می‌شود.

شهردار زرند با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: زیباسازی و بهسازی منظر و چشم‌انداز شهری، ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان و توسعه و آبادانی فضاهای شهری از اهداف این اقدامات است.

ضیاءالدینی با اشاره به نصب انشعاب ۱۲۵ لوله انتقال آب به فضای سبز بلوار امام حسین، تصریح کرد: افزایش راندمان آبیاری و اجرای شبکه رینگ سراسری آبیاری فضای سبز شهری از اهداف نصب انشعاب این بلوار است که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با اجرای این طرح، شبکه آبیاری شهری توسعه یافته و آب‌رسانی به درختان و فضاهای سبز این بلوار سریع‌تر و دقیق‌تر انجام می‌شود.

وی با اشاره به ملاقات با شهروندان در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته گفت: تسریع در رسیدگی به مشکلات و آگاهی از معضلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط با حوزه کاری شهرداری و صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان از اهداف برگزاری جلسات ملاقات عمومی است.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان قرار دارد و با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.


کد خبر 609363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.