مهمترین خواص سنگ فیروزه اصل کدام اند؟

آیا می دانید کانی خوش رنگ و دلربا فیروزه، یکی از محبوب ترین سنگ ها در ساختن جواهرات است؟ فیروزه با توجه به خواص جسمی و روحی که دارد امروزه بیشترین کاربرد را در صنعت جواهرات و اکسسوری دارد چون در کنار زیبایی که به فرد می دهد باعث می شود انرژی های مثبت را دریافت کند و بلا و گرفتاری از او دور شود.

قطعا اگر بدانید مزایا سنگ فیروزه چیست؟ لحظه ای درنگ نمی کنید و برای داشتن آن گوهر ارزشمند اقدام می کنید. تا بتوانید از خواص سنگ فیروزه اصل استفاده کنید.

سنگ فیروزه اصل چگونه است ؟

قبل از اینکه بخواهید با خواص سنگ قیمتی و با ارزش فیروزه آشنا شوید بهتر است ویژگی های یک فیروزه اصل را بشناسید تا بتوانید با انتخاب فیروزه اصل، در هنگام استفاده از آن بیشترین بهره را ببرید. اگر می خواهید بدون مراجعه به کارشناس، فیروزه اصل را تشخیص دهید با یک سوزن روی سطح سنگ خط بکشید اگر خراش ایجاد شد فیروزه تقلبی است. در ادامه برای اینکه کانی فیروزه اصل را بشناسید مشخصات آن بیان شده است.

  • فیروزه واقعی در رنگ های آبی مایل به سبز و سبز وجود دارد.
  • فیروزه اصل معمولا رنگی مات دارد.
  • در پشت سنگ فیروزه رگه هایی وجود دارد که نشان دهنده اصل بودن آن است.

خواص خارق العاده سنگ فیروزه

اگر بگوییم فیروزه سنگی اعجاز آور و شگفت انگیز است دروغ نیست. به همراه داشتن این کانی زیبا علاوه بر اینکه خاصیت های زیادی برای جسم انسان دارد می تواند روح او را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. همچنین سنگ فیروزه خواص معنوی نیز دارد و به همراه داشتن آن موجب استجابت دعا و افزایش رزق و روزی می شود. در ادامه با خواص سنگ فیروزه اصل بیشتر آشنا خواهید شد.

فیروزه، سنبل خوشبختی

سنگ فیروزه اصل به دلیل ایجاد شادابی، نشاط و امید در افراد به آنها کمک می کند تا بهتر زندگی کنند و احساس خوشبختی و خوشحالی داشته باشند.

فیروزه، درمان کننده افسردگی

بسیاری از مردم از سنگ فیروزه برای درمان بیماری های روحی مانند افسردگی، وسواس فکری، ترس و... استفاده می کنند.امروزه فیروزه در علم انرژی درمانی و مدیتیشن نیز کاربرد دارد. همچنین این گوهر زیبا به دلیل داشتن انرژی های مفید، موجب تقویت چاکراه های بدن نیز می شود.

سنگ فیروزه، تقویت کننده باروری

مهمترین خواص سنگ فیروزه اصل کدام اند؟

در دین اسلام بارها استفاده از فیروزه تاکید شده است. امام رضا (ع) در پاسخ به کسی که از نداشتن فرزند شکایت می کردند استفاده از نگین فیروزه را توصیه کردند. قطعا به همراه داشتن انگشتر فیروزه زنانه، در باروری خانم ها کمک کننده است. حتی برای مراقبت از زنان در زمان بارداری استفاده از آن سفارش شده است.

فیروزه، دفع چشم زخم

سنگ فیروزه اصل به دلیل انرژی های مثبتی که از خود ساطع می کند، انرژی های منفی را دفع می کند. به همین دلیل قدرت فیروزه اجازه نفوذ نیروهای منفی به انسان را نمی دهد.

افزایش اعتماد به نفس با فیروزه

شاید برای شما عجیب باشد اما فیروزه سرشار از انرژی است که آن را به اطرافیان منتقل می کند. اگر می خواهید در جمع خوب صحبت کنید استفاده از سنگ فیروزه می تواند برای شما مفید باشد.

تقویت چشم از خواص سنگ فیروزه اصل

شاید برایتان جالب باشد بدانید از پودر سنگ فیروزه به عنوان سرمه در چشم استفاده می کنند تا ضعف بینایی چشم در شب را درمان کنند. حتی نگاه کردن به گوهر فیروزه تاثیر بسزایی در تقویت چشم شما دارد.

نابودی ویروس های بدن با فیروزه

مهمترین خواص سنگ فیروزه اصل کدام اند؟

یکی از ویژگی های سنگ قدرتمند فیروزه این است که به نقاطی از بدن که درگیر ویروس و میکروب شده اند انرژی ساطع می کنند و بهبودی بدن را تسریع می بخشند.

درمان پا درد با سنگ فیروزه

در درمان درد های مفصلی و عضلانی استفاده از فیروزه را مفید می دانند چون این سنگ جریان خون در بدن را افزایش می دهد و در تسکین درد های ناشی از گرفتگی بسیار موثر است.

فیروزه، بهترین سنگ در درمان سردرد

امروزه به همراه داشتن فیروزه ثابت کرده است که می تواند در درمان انواع سردرد های میگرنی و عصبی موثر باشد. همچنین می تواند در درمان سینوزیت نیز مفید باشد.

درمان آناروکسی با فیروزه

آناروکسی یک نوع بیماری کم اشتهایی عصبی است که فرد تمایلی به خوردن غذا ندارد. فیروزه با تقویت آرامش در فرد و کنترل اعصاب می تواند این بیماری را درمان کند.

سنگ فیروزه یک پادزهر قوی

از گذشته تا به امروزه در هنگام نیش حشرات و حیواناتی مانند مار از پودر سنگ فیروزه جهت پادزهر استفاده می کنند. در واقع می توان گفت از خواص فیروزه اصل، دفع سم در هنگام مسمومیت است.

حرف آخر، فیروزه با ارزش ترین گوهر دنیا

هر چقدر از خواص سنگ فیروزه اصل گفته شود باز هم نمی توان ارزش این گوهر زیبا و مفید را بیان کرد. بهره مندی از تمام خواص سنگ فیروزه مستلزم این است که در هنگام خرید با توجه به مشخصات گفته شده، فیروزه اصل را انتخاب کنید. قطعا این کانی از سنگ های قیمتی و دوست داشتنی طبیعت است و با توجه به خواص جسمی و روحی که دارد محبوبیت بالایی در بین مردم پیدا کرده است. شما می توانید برای خرید فیروزه اصل به سایت ایرانشید مراجعه کنید.

کد خبر 609186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.