مسئله اصلی مردم و جامعه هنوز اقتصاد است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان امنیتی کشور باید مقتدرانه با همه کسانی که مخلّ امنیت مردم هستند برخورد کنند، گفت: اعتراض اصلاح‌خواهانه، به تغییر تصمیم‌ها منجر می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف _یکشنبه، دهم مهرماه_ در نطق پیش از دستور خود با اشاره به چند نکته درباره مسائل مهم جاری، اظهار کرد: در وقایع و اتفاقات تلخ اخیر اولین مسئله، چرایی و چگونگی جان‌باختن خانم امینی است.

وی تصریح کرد: در این باره، همان‌طور که قبلاً هم توسط مسئولان در هر سه قوه مطرح شد، موضوع باید با جدیت پیگیری و نتیجه به صورت رسمی اعلام شود و با هر قصور و تقصیر احتمالی به تناسب خطا و بدون هیچ اغماضی، برخورد شود. توطئه‌های دشمن باعث نمی‌شود ما وظایفمان را نسبت به شهروندانمان فراموش کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله بعدی در این ماجرا، ناکارآمدی دستگاه‌های فرهنگی و تربیتی است که وظیفه اصلی را در زمینه فرهنگ حجاب و عفاف داشته‌اند، مطرح کرد: از کمیسیون‌های تخصصی مجلس در این خصوص می‌خواهم گزارشی از عملکرد این دستگاه‌ها به عنوان پاسخگویان ردیف اول، تهیه و آن را به صحن مجلس و مردم ارائه کند.

قالیباف ادامه داد: البته خیلی روشن عرض کنم که مسئله اصلی مردم و جامعه هنوز اقتصاد است و در این باره گلایه‌های کاملاً برحقی وجود دارد که ما با رفع آنها فاصله داریم و باید کوشش خود را صدچندان کنیم.

کد خبر 609161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.