ردمی نوت 11R با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ردمی نوت 11R با نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه Dimensity 700 معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی ردمی نوت 11R در واقع نسخه‌ای از مدل جهانی پوکو M4 5G است و حداکثر با رم هشت گیگابایت عرضه می‏‌شود؛ البته حافظه ذخیره‌سازی مدل پایه این گوشی نسبت به پوکو M4 5G بیشتر است. پوکو M4 5G با حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت و رم چهار یا شش گیگابایت به فروش می‎‌رسد در حالی که ردمی نوت 11R در پیکربندی‌های ۱۲۸ گیگابایت با رم شش گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت با رم چهار گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت با رم هشت گیگابایت عرضه می‎‌شود. این دستگاه از درگاه microSD تا یک ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی ردمی نوت 11R به تراشه Dimensity 700 مدیاتک مجهز شده است و از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ بهره می‌برد. این گوشی به صفحه‌نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD مجهز شده است که وضوح آن Full HD پلاس است و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی این محصول در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر آن تعبیه شده است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی آن قرار گرفته شده است که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود؛ یک فلاش LED نیز بین این دو دوربین قرار دارد. برند Redmi در این گوشی جایگزین Poco شده است.

از دیگر ویژگی‌های ردمی نوت 11R می‌توان به حسگر اثرانگشت روی لبه کناری و پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد. این محصول از باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ ۱۸ وات از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. این محصول با شارژر ۱۰ واتی به فروش می‌رسد. گوشی ردمی نوت 11R در رنگ‌های خاکستری، مشکی و آبی عرضه می‌شود. مدل ۱۲۷ گیگابایتی این دستگاه با رم چهار گیگابایت با قیمت ۱۵۴ دلار، مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم شش گیگابایت با قیمت ۱۶۸ دلار و در نهایت مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن با رم هشت گیگابایت با برچسب قیمت ۱۹۶ دلار به فروش می‌رسد.

کد خبر 609038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.