پوستر هفته ملی کودک ۱۴۰۱ منتشر شد

پوستر هفته ملی و روز جهانی کودک سال ۱۴۰۱ با شعار « حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» طراحی و منتشر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این پوستر با توجه به شعار این هفته طراحی شده است، شعاری که سال گذشته نیز برای هفته ملی کودک انتخاب شده بود.

محسن میرزایی، طراح و گرافیست این پوستر گفت: در طراحی پوستر هفته ملی کودک سعی کردم به این موضوع بپردازم که شادی و بازی کردن حق هر کودکی در هر موقعیت مالی، جسمی و… است و کودکان در هر شرایطی حق دارند که بازی کنند و شاد باشند.

میرزایی در ادامه افزود: با توجه به شعار هفته ملی کودک امسال، سعی کردم رنگ‌های شاد و پرانرژی در طرح استفاده کنم و عناصری مثل پرنده، پروانه، گل، خرگوش و… حس شاد بودن و امیدوار بودن به آینده را تداعی می‌کند.

طراح پوستر هفته ملی کودک گفت: ایده اصلی پوستر این است که همه کودکان، چه بانیازهای ویژه، چه فقیر، چه بچه‌های کار و همه حق طبیعی‌شان است که کنار هم شاد باشند و بازی کنند و برای ما بزرگترها هم یک الگوست که کودکان فارغ از هر موقعیتی با همدیگر دوست می‌شوند و بازی می‌کنند.

او در پایان یادآور شد که سعی کردم شادی و انرژی را در طرح پوستر نشان بدهم و این شادی می‌تواند در زندگی بزرگترها، والدین و خانواده‌ها انتقال پیدا کند و مسری باشد.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۱ روزهای شانزدهم تا بیست و دوم مهر در تهران و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.‌


کد خبر 608946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.