قیمت گوشی هوآوی + لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۹ مهر)

قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن‌ همراه برند هوآوی از قبیل p8، مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه بازار تلفن‌های همراه مدل‌ها و برندهای گوناگونی را شامل می‌شود که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها هوآوی است.

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند هوآوی در بازه ۲۴ ساعت گذشته بازار ایران را به همراه قیمت حدودی آن مشاهده می‌کنید:

محبوب‌ترین گوشی هوآوی

گوشی موبایل هوآوی مدل nova Y70 دو سیم کارت

یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده جدید شرکت هوآوی است که به لطف بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را دارد. در نمای روبه‌رو این گوشی به صفحه‌نمایش ۶.۷۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل از نوع TFT مجهز شده است. این صفحه‌نمایش از طراحی کاربر پسند ناچ «واتردراپ» بهره برده که بریدگی قطره‌ای‌شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن هشت مگاپیکسل را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی گوشی نیز یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) در کنار سنسور پنج مگاپیکسل فوق عریض (ultrawied) با زاویه دید ۱۲۰ درجه و سنسور دو مگاپیکسل سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره توسط سنسور دوربین اصلی، دوربین‌های سه‌گانه هوآوی nova Y70 را تشکیل می‌دهند. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم این گوشی به پردازنده اختصاصی Kirin 710A هوآوی مجهز شده است که توانایی ارائه عملکرد خوبی در اجرای بازی‌های و نرم‌افزارهای محبوب دارد. باتری قدرتمند با میزان ظرفیت شش هزار میلی‌آمپرساعت هم سبب شده تا این گوشی به ازای هر بار شارژ صددرصدی به‌راحتی طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه کند.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y9a FRL-L22 دو سیم کارت

گوشی مدل «Y9a FRL-L22» از سری محصولات شرکت مطرح هوآوی است که در هفتم سپتامبر ۲۰۲۰ روانه بازار شده است. حسگر دوربین سلفی هم در این گوشی با استفاده از موتوری کوچک در زمان گرفتن سلفی بالا می‌آید. نمایشگر این محصول دارای رزولوشن بالایی است؛ به‌طوری‌که در اندازه ۶.۶۳ اینچی‌اش حدود ۳۹۷ پیکسل را در هر اینچ جا داده است.

نمایشگر تمام‌صفحه در گوشی Y9a هوآوی تعبیه شده که این صفحه‌نمایش قاب جلویی را پوشانده و هیچ بریدگی‌ای در آن دیده نمی‌شود. ویژگی دیگر Y9a حسگر اثرانگشت تعبیه شده در لبه قاب آن است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می‌کند. علاوه بر این حسگر، چهار دوربین که در یکی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، هشت مگاپیکسل و در دوتای دیگر سنسورهای دو مگاپیکسل قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین خاص سلفی Y9a هم به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه ارتباطی 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه ۵.۱، نسخه ۱۰ از اندروید و امکان عکاسی HDR و پانوراما از دیگر ویژگی‌های جدید این گوشی هستند.

از نظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه Mediatek Helio G80 بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و قدرتمند قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول از قابلیت‌های به‌روز که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. گوشی Y9a محصولی بسیار زیبا و با امکانات فراوان است که به عنوان گوشی مدرن و باتری پرقدرت به بازار عرضه شده است. این گوشی موبایل هوآوی دارای فناوری و قابلیت مخصوص خود برند بوده که با نام HMS است. این سرویس مخصوص هوآوی بوده است و می‌تواند جایگزین سرویس‌های گوگل از جمله جی‌میل، پلی‌استور و بسیاری دیگر شود. با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده که به آن‌ها اشاره کرده بودیم در کنار قیمتی مقرون به‌صرفه، موجب شده است تا این گوشی میان‌رده ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد.

دانلود لیست قیمت هوآوی (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 608775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.