هوادار - سپاهان / در انتظار طلسم‌شکنی قبل از الکلاسیکو

تیم فوتبال سپاهان در آغاز دوباره لیگ برتر در تهران به مصاف هوادار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، فردا _یکشنبه، دهم مهرماه_ از ساعت ۱۷ تیم‌های هوادار و سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هفتم لیگ برتر؛ جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های هوادار و سپاهان

یکشنبه، دهم مهرماه ساعت ۱۷

ورزشگاه: پاس قوامین

داور: امیرسامان سلطانی

آخرین رویارویی: هوادار صفر- سپاهان صفر

در انتظار طلسم‌شکنی پس از چهار هفته ناکامی

تیم فوتبال سپاهان که در دو هفته ابتدایی لیگ شروع خوبی داشت و با دو برد مقابل استقلال و نساجی بسیاری از فوتبال دوستان از این تیم به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی یاد می‌کردند، در چهار بازی بعدی خود نه بردی کسب کرد و نه بازی‌های امیدوارکننده‌ای به نمایش گذاشت تا خیلی زود از جمع مدعیان در کورس قهرمانی خارج شود.

حالا سپاهان پس از شروع دوباره لیگ به دنبال شکستن طلسم چهار هفته نبردن است. برای سپاهان بازی با هوادار فرصت خوبی است تا قبل از بازی حیثیتی و حساس هفته بعد مقابل پرسپولیس روند پیروزی‌هایش را از سر بگیرد و اختلاف امتیازی که هنوز با صدر جدول زیاد نشده است را جبران کند.

شاگردان خوزه مورایس در چهار هفته اخیر مقابل گل‌گهر، ذوب‌آهن و آلومینیوم به نتیجه تساوی دست یافتند و مقابل فولاد نیز با گل ثانیه پایانی بازی را واگذار کردند. سپاهان در حال حاضر با ۹ امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد و با پرسپولیسِ صدرنشین اختلافی پنج امتیازی پیدا کرده است.

در مورد عملکرد نه چندان خوب سپاهان در هفته‌های اخیر مصدومیت چند مهره کلیدی این تیم مثل محمد کریمی، مانوئل فرناندز و جلال‌الدین علیمحمدی نیز تأثیرگذار بود، هرچند در آخرین بازی، سپاهان در صورت استفاده درست از بازیکنانش در بدترین شرایط نیز پتانسیل بردن تیمی مثل آلومینیوم را در خانه داشت.

در سوی دیگر هوادار قرار دارد که هدایت آن در این فصل بر عهده ساکت الهامی، سرمربی فصل قبل نساجی مازندران است. هوادار در این فصل عملکرد نسبتاً ضعیفی داشته است و از شش بازی، یک برد، دو تساوی و سه شکست کسب کرده است و با پنج امتیاز، در رده سیزدهم جدول قرار دارد. شاگردان ساکت الهامی در بازی خانگی قبلی مقابل یکی دیگر از مدعیان قهرمانی یعنی پرسپولیس قرار گرفتند که در آن دیدار با نتیجه سه بر یک مغلوب شدند.

دیدار سپاهان مقابل هوادار مانند دیدار این تیم با ذوب‌آهن، فولاد و آلومینیوم فرصت مناسبی برای مقایسه سپاهان با پرسپولیس در این فصل است. سپاهان در سه بازی قبلی خود نتایج بهتری نسبت به پرسپولیس مقابل این رقبا نگرفته است و باید دید در این دیدار تیم مورایس چه عملکردی خواهد داشت.

سپاهان در حالی به مصاف هوادار می‌رود که به نظر مصدومان پرشمارش به شرایط بازی رسیده‌اند و پس از مدت‌ها مورایس با ترکیب کامل می‌تواند به میدان برود.

ترکیب احتمالی هوادار و سپاهان به شرح زیر است:

هوادار: میلاد فراهانی، مهدی عبدی، عزت پورقاز، فریبرز گرامی، فرزاد جعفری، نیما انتظاری، محمد میری، معین عباسیان، محمد چهارمحالی، محسن سفیدچقایی و بابک مرادی

سپاهان: پیام نیازمند، نیلسون جونیور، رناتو داسیلویرا، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمد علی‌نژاد، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو

کد خبر 608764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.