درآمد سازمان آتش‌نشانی به خرید تجهیزات اختصاص می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: جهت کاهش مشکلات آتش‌نشانان از این پس شهرداری حقوق آن‌ها را پرداخت می‌کند و درآمد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به خرید تجهیزات اختصاص می‌یابد.

علی هاشمی‌طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تلاش آتش‌نشانان کاشان قابل تقدیر بوده، لازم است فرهنگ ایمنی در شهر تقویت شود.

وی با اشاره به سختی شغل آتش‌نشانان و مشکلات آن‌ها، ادامه داد: مقرر شد جهت کاهش مشکلات آتش‌نشانان حقوق آن‌ها به عهده شهرداری باشد و شهرداری حقوق‌شان را پرداخت کند و از این پس درآمد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به خرید تجهیزات اختصاص یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: شغل آتش‌نشانی همراه با استرس و رنج است، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، روانشناسی و تسهیلات ورزشی تا حدودی از مشکلات آتش‌نشان می‌کاهد، همچنین باید تلاش کنیم با آموزش‌های پیشگیری در راستای موضوعات ایمنی شاهد حوادث کمتری در شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر شش ایستگاه آتش‌نشانی و ۱۲۵ آتش‌نشان در منطقه کاشان مشغول به فعالیت هستند، سال گذشته بالغ بر ۳۲۰۰ حادثه و حریق با احتساب زمان سه دقیقه و ۵۱ ثانیه‌ای عملیاتی شده است.

کد خبر 608664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.