۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
قابلیت جدید واتساپ چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که واتساپ به دنبال افزایش ظرفیت تماس‌های ویدئویی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قابلیت جدید واتساپ به کاربران امکان می‌دهد لینکی مستقیم به تماس صوتی یا ویدیویی را با بقیه به اشتراک بگذارند؛ قابلیت Call Links در هفته جاری برای همه کاربران در دسترس قرار می‌گیرند و افراد می‌توانند از طریق بنری که در بالای تب Calls قرار می‌گیرد، از آن استفاده کنند. قابلیت Call Links اشتراک‌گذاری تماس‌ها را با یک ضربه امکان‌پذیر می‌کند.

واتساپ چند ماه پیش به هنگام معرفی قابلیت WhatsApp Communities، ارسال لینک تماس به ۳۲ کاربر را آزمایش کرده بود. قابلیت Call Links افزون بر تماس صوتی از تماس ویدئویی نیز پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد که واتساپ در حال آزمودن تماس ویدئویی گروهی رمزنگاری‎ شده است؛ در این حالت حداکثر ۳۲ نفر می‌توانند در تماس شرکت کنند. در حال حاضر واتساپ محدودیت هشت کاربر را برای تماس‌های ویدئویی اعمال می‌کند.

افزایش ظرفیت تماس ویدئویی باعث می‌‏شود واتساپ رقیب قوی‌تری برای سرویس‌هایی مانند گوگل میت، مایکروسافت تیمز یا زوم باشد. گوگل میت و مایکروسافت تیمز امکان برقراری تماس‌های ۱۰۰ نفره را ممکن می‌کند. از طریق زوم نیز می‌توان کنفرانس‌هایی ویدئویی با حضور ۳۰۰ نفر برگزار کرد. در حال حاضر واتساپ به هیچ محدودیتی درباره مدت زمان تماس ویدئویی اشاره نکرده است. در صورت نبود محدودیت، واتساپ می‌تواند به بهترین سرویس‌های تماس ویدئویی برای تیم‌های کوچک تبدیل شود.

کد خبر 608369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.