گوشی Nova 10 SE هواوی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Nova 10 SE هواوی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ ۶۵ وات رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی به تازگی جدیدترین مدل از گوشی‌های سری نوا ۱۰ را رونمایی کرد؛ Huawei Nova 10 SE پس از نوا ۱۰، نوا ۱۰ پرو و نوا ۱۰ زد، چهارمین گوشی این سری محسوب می‎‌شود. از دو گوشی Nova 10 و Nova 10 Pro تقریباً سه ماه پیش و مدل Nova 10z تقریباً یک ماه پیش رونمایی شد. گوشی هواوی Nova 10 SE دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح تصویر Full HD Plus است؛ نمایشگر تخت این محصول از نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در بالای نمایشگر شاهد استفاده از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم که درون حفره دایره‌ای تعبیه شده است.

گوشی هواوی Nova 10 SE دارای دوربین سه‌گانه است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو می‌‎‏شود. این دستگاه مجهز به رابط کاربری Magic UI بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۱۲ است. فعلاً به مدل دقیق پردازنده گوشی Nova 10 SE اشاره نشده است؛ بنابراین فعلاً از پشتیبانی شبکه 5G اطلاعاتی در دسترس نیست.

گوشی هواوی Nova 10 SE به هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات نیز بهره می‌برد. گوشی ذکر شده به درگاه USB-C مجهز شده است و از وای‌فای، بلوتوث و GPS پشتیبانی می‌کند. ضخامت این گوشی ۷.۳۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۴ گرم خواهد بود. تاکنون شرکت هواوی قیمت و تاریخ عرضه Nova 10 SE را اعلام نکرده است.

کد خبر 608113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.