محصولات جدید شیائومی معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لباس‌شویی و خشک‌کن شیائومی با ظرفیت ۱۰ کیلوگرم و نمایشگر رنگی OLED معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شیائومی روز گذشته مدل جدید لباس‌شویی‌ها و خشک‌کن‌های برند میجیا (MIJIA) را رونمایی کرد؛ این ماشین لباس‎شویی از نمایشگر OLED رنگی لمسی بهره می‌‎برد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که لباس‌شویی میجیا بدنه‌ای به رنگ خاکستری تیره دارد و از طراحی جذابی بهره می‌برد. لباس‌شویی شیائومی می‌تواند حداکثر ۱۰ کیلوگرم لباس را در خود جای دهد.

دستگاه ذکر شده می‌تواند لباس‌ها را با بخار استریل کند، بخار با دمای بالا که در این لباس‌شویی و خشک‌کن ارائه می‌‏شود قدرت نفوذ زیادی دارد و ساختار باکتری‌ها را بهتر از بین می‌برد. این بخار هیچ آسیبی به لباس‌ها نمی‌‏زند. محصول جدید شیائومی به یک دکمه مجزا برای استرلیزه‌سازی از طریق بخار مجهز شده است. همچنین در این دستگاه از نمایشگر OLED رنگی استفاده شده است که به علت قرار گرفتن با زاویه ۳۲ درجه از خم شدن برای مشاهده محتوای آن بی‌نیاز خواهید شد.

موتور داخل لباس‌شویی می‌تواند با دقت بالا سرعت چرخش را تنظیم کند. لباس‌شویی شیائومی مجهز به پردازنده‌هایی ویژه و الگوریتم نرم‌افزاری است تا به پارچه لباس آسیب وارد نشود و چین‌وچروک کاهش پیدا کند. شرکت سازنده اعلام کرده است که لباس‌شویی میجیا ۵۰ دسی‌بل صدا تولید می‌کند. لباس‌شویی و خشک‌کن میجیا از دستیار صوتی هوشمند Xiao AI پشتیبانی می‌کند. پس از اتمام شستن لباس، دستیار هوشمند به کاربر اطلاع‌رسانی می‌کند. این محصول با قیمت حدود ۳۴۰ دلار برای پیش‌خرید در دسترس است.

کد خبر 608112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.