تیزری از ساعت هوشمند پیکسل واچ منتشر شد

گوگل با انتشار تیزری از ساعت هوشمند پیکسل واچ، طراحی بی‌نظیر و رنگ‌های آن را به نمایش کشیده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت گوگل در تیزری جذاب، گجت پوشیدنی آینده خود را از همه زاویه‌ها و با همه رنگ‌ها به نمایش کشیده است. با توجه به اینکه گوگل علاقه ویژه‌ای به نمایش ساعت‌هایش با صفحه مشکی دارد، در فیلم منتشر شده نمی‌توان حاشیه آن را تشخیص داد، اما به نظر می‌رسد که دارای حاشیه بزرگی است. به نظر می‌رسد که طراحی ساعت هوشمند پیکسل واچ بسیار منحصر به فرد و زیبا است.

تیزر منتشر شده خبر وجود سیستم اتصال بند اختصاصی در پیکسل واچ را تائید می‌کند، بنابراین اگر به استفاده از بندهای ۲۰ تا ۲۲ میلی‌متری موجود در این ساعت هوشمند امیدوار بوده‌اید، متاسفانه چنین امکانی وجود ندارد. گوگل دلیل این اقدام خود را ساده‌تر شدن ظاهر ساعت بیان می‌کند، اما به نظر می‌رسد علاوه بر اینکه از اپل الهام گرفته است، بلکه به دنبال کسب درآمد از طریق لوازم جانبی برای پیکسل واچ است.

با توجه به شایعات ارائه شده، پیکسل واچ با ارتباط وای‌فای و بلوتوث قیمتی در حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ یورو و مدل مجهز به ارتباط LTE نزدیک به ۴۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. به نظر می‌رسد که تا مشخص شدن اطلاعات کامل این محصول زمان زیادی باقی نمانده است و فقط باید دو هفته منتظر بمانیم.

کد خبر 607984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.