تبلت پیکسل گوگل چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت پیکسل گوگل با نمایشگر 11 اینچی و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی عرضه می‌‎شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اگرچه شرکت گوگل تاکنون جزئیات زیادی در مورد تبلت پیکسل گوگل به صورت رسمی ارائه نکرده است، اطلاعات مختلفی از این محصول از جمله سیستم-روی-چیپ (SoC)، دوربین‌ها و اتصالات آن فاش شده است. بعضی منابع نیز اعلام کرده‌اند که این محصول احتمالاً اولین تبلتی خواهد بود که با نسخه ۶۴ بیتی اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد و از قابلیت اتصال و پشتیبانی از قلم USI نیز پشتیبانی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که تبلت پیکسل گوگل از صفحه‌نمایش ۱۰.۹۵ اینچی بهره خواهد برد و در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین، او تائید کرده است که تبلت آینده گوگل از وای‌فای ۶ پشتیبانی خواهد کرد و با یک قلم USI 2.0 عرضه می‌شود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود تبلت پیکسل به نسل اول تراشه تنسور گوگل مجهز شود و دوربین‌های آن نیز از حسگر سونی IMX355 بهره ببرد. این دستگاه احتمالاً به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد و گفته می‌شود قابلیت‌های منحصربه‌فردی در بخش اتصالات ارائه خواهد داد. همچنین، گوگل در حال کار بر مدل پرو این تبلت است که البته جزئیات مرتبط با این نسخه هنوز در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 607983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.