۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
دبیر هفتۀ ملی کودک منصوب شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی ابوالقاسم سلیمانی را به عنوان دبیر هفتۀ ملی کودک در سال ۱۴۰۱ منصوب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ادارۀ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حامد علامتی در این حکم به تعهد و تجربه‌های ارزشمند سلیمانی اشاره و هفتۀ ملی کودک را فرصتی برای یادآوری مسئولیت‌هایی که بزرگسالان برای رشد و پرورش کودکان و تربیت نسلی پویا، کوشا و اندیشمند بر عهده دارند، عنوان کرده است.

سلیمانی در حال حاضر مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این حکم بر توجه به حقوق کودکان و نیازهای آنان و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکاناتی که دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی و فعالان حوزه کودک با هم‌فکری و هم‌افزایی در اختیار مخاطبان و آینده‌سازان میهن اسلامی قرار می‌دهند، تاکید کرده است.

علامتی در ادامۀ حکم سلیمانی اظهار امیدواری کرده است که با به‌کارگیری این ظرفیت‌ها و رعایت سیاست‌ها و جایگاه فرهنگی کانون در جامعه و طراحی فعالیت‌های مورد استقبال خانواده‌ها در سراسر کشور طی این هفته برای پرورش و آموزش و مهارت‌آموزی آینده‌سازان میهن، گام‌های مؤثری بردارد.

ویژه‌برنامه‌های هفتۀ ملی کودک قرار است از شانزدهم تا بیست و دوم مهر ۱۴۰۱ در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار شود.

کد خبر 607959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.