المان قبور شهدای گمنام در بوستان شهروند احداث می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری شیراز با اشاره به ساخت المان قبور شهدای گمنام بوستان شهروند، گفت: طراحی این المان انجام شده است و پس از عقد قرارداد با پیمانکار، عملیات احداث آن نیز انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، قاسم اکبری در آئین غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای بوستان شهروند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: این‌گونه مراسم با هدف تجدید پیمان و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و فداکاری و ایثارگری‌های آنها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان اسلام برابر دشمن بعثی، تصریح کرد: امروز بر سر مزار شهدایی آمده‌ایم که با جان خود اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

مدیر منطقه هفت شهرداری شیراز افزود: باید به خود یادآوری کنیم که چه فداکاری‌ها و جانفشانی‌هایی در جبهه‌ها انجام شده است و امروز در هر سمت و مسئولیتی، وظیفه داریم که به بهترین شکل ممکن به شهروندان شهر و مردم کشور خدمات‌رسانی کنیم.

وی در خصوص ساخت المان قبور شهدای گمنام بوستان شهروند، گفت: طراحی این المان انجام شده است و پس از عقد قرارداد با پیمانکار، عملیات احداث آن نیز انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای بوستان شهروند با حضور عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه هفت، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر، مدیر منطقه هفت شهرداری، جمعی از مسئولان و کارشناسان این منطقه، شهروندان و یاوران شورای محلات برگزار شد.

کد خبر 607872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.