کسب درآمدهای پایدار؛ اولویت مدیریت شهری مهاجران

شهردار مهاجران با بیان اینکه کسب درآمدهای پایدار از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است، گفت: شهرداری به منظور کسب درآمدهای پایدار ممیزی کردن شهر را در اولویت قرار داده است.

عسگر پناهنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با مشورت اعضای شورای اسلامی شهر و برحسب نیازسنجی‌های انجام شده در سال جاری پروژه‌هایی که از اولویت لازم برخوردار نبود حذف و پروژه‌های جدید جایگزین آن‌ها شد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های توسعه شهر و ایجاد درآمدهای پایدار، جذب سرمایه‌گذار در زمینه‌های مختلف همچون درمانی و گردشگری است، افزود: برای کسب درآمدهای پایدار ممیزی کردن شهر در اولویت قرار دارد.

شهردار مهاجران خاطرنشان کرد: افزایش و اصلاح استندهای تبلیغاتی سطح شهر و محور اصلی، اصلاح قراردادهای اماکن متعلق به شهرداری و فعال شدن کدهای درآمدی غیرفعال مانند عوارض نوسازی، پسماند، کسب و پیشه، هزینه‌های مربوط به حمل نخاله‌های شهرداری و پلاک‌کوبی در دستور کار قرار گرفته و به سرعت در حال انجام است.

پناهنده تصریح کرد: در حال حاضر چهار پروژه مهم شهرداری شامل پارک فضیلت و زمین چمن مصنوعی منطقه الغدیر، هرکدام با هزینه تقریبی سه میلیارد تومان شامل زیرسازی، جدول‌گذاری، اجرای چمن مصنوعی، فنس‌کشی و احداث برج‌های روشنایی به همراه اجرای محوطه پارک، به صورت امانی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: احداث ساختمان اورژانس با مشارکت خیران زیر نظر شهرداری و تعریض خیابان پشت پاساژ مروارید فعال بوده و امید است تمام پروژه‌ها در هفته دولت افتتاح شود و به بهره‌برداری برسد.

شهردار مهاجران با بیان اینکه دغدغه اصلی مدیریت شهری افزایش سرانه‌های آموزشی، مذهبی، فرهنگی و ورزشی است، گفت: لازم است متولیان امر برای تأمین زیرساخت‌ها و سرانه‌ها همکاری کنند، چراکه قبل از سکونت ساکنان شهر لازم است سرانه‌ها تأمین شود.

پناهنده افزود: به منظور ایجاد عدالت اجتماعی، توسعه مناطق کم‌برخوردار به خصوص منطقه الغدیر از اولویت‌های شورای اسلامی شهر مهاجران است.

کد خبر 607844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.