تصویر رسمی گوشی Civi 2 شیائومی منتشر شد

شیائومی در تصویری رسمی از حضور حفره کپسولی در مرکز بخش بالایی نمایشگر Civi 2 خبر داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی اعلام کرده است که گوشی Civi 2 را روز بیست‌وهفتم سپتامبر ۲۰۲۲ در رویدادی آنلاین رونمایی می‌کند، این شرکت نمایی از پنل پشتی گوشی را که از دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند، به نمایش گذاشت. گوشی شیائومی Civi 2 قرار است به نمایشگری با حفره کپسولی مجهز باشد، حفره کپسولی که در مرکز بخش بالایی نمایش قرار گرفته است، از دو دوربین ۳۲ مگاپیکسلی عریض و ۳۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض میزبانی می‌کند.

در نظر داشته باشید که گوشی Civi 2 شیائومی اولین گوشی اندرویدی با حفره کپسولی برای دوربین سلفی نیست. پیش‌تر دستگاه‌هایی مثل ریلمی X50 پرو با این نوع طراحی تولید و عرضه شده‌اند. البته در دستگاه‌هایی مانند X50 پرو، حفره کپسولی در مرکز بخش بالایی نمایشگر حضور نداشت. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی که پیش‌تر در گوشی شیائومی ۱۲ حضور پیدا کرده است، استفاده می‌کند.

دوربین اصلی Civi 2 نسبت به نسل قبل ۱۰۷.۰۸ درصد نور بیشتری جذب می‌کند و سرعت تصویربرداری این دوربین ۱۴۴ درصد بیشتر شده است. این محصول در محیط‌های کم‌نور ۲۴۶ درصد سریع‌تر از قبل تصویربرداری می‌کند. شایعات ارائه شده حاکی از این است که شیائومی Civi 2 به پردازنده Snapdragon 7 Gen 1 مجهز شده است، کوالکام هنگام رونمایی از این تراشه اعلام کرد که این سیستم-روی-چیپ میان‌رده 5G مبتنی بر لیتوگرافی چهار نانومتری سامسونگ است و قدرت آن نسبت به Snapdragon 778G به شکل قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است. این تراشه یک هسته Cortex-A510 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز دارد.

کد خبر 607593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.