استقبال شهرداری خرم‌آباد از سال تحصیلی جدید

شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری با انجام اقدامات لازم در سطح شهر و درنظرگرفتن تمهیدات ترافیکی به استقبال سال تحصیلی جدید رفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتوحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بازگشایی مدارس، خط‌کشی در مقابل مدارس، ایجاد سرعت‌گیر، شست‌وشوی خیابان منتهی به مدارس، پاکسازی کامل ورودی مدارس و خیابان‌های منتهی به مدارس را انجام داده است.

وی افزود: نظافت، شست‌وشو، پاک‌سازی محوطه و راه‌های دسترسی به مدارس، هرس درختان، جمع‌آوری نخاله‌ها، لکه‌گیری و بهسازی معابر از دیگر اقدامات شهرداری برای استقبال از سال تحصیلی است.

سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان نیز خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همه تمهیدات و تدابیر ترافیکی لازم را برای بازگشایی منظم و پر نشاط مدارس اندیشیده و بستر برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم است.

وی ادامه داد: رانندگان سرویس‌های مداری حتماً باید تعیین صلاحیت شوند و کارشناسان راهنمایی و رانندگی برای تسهیل عبور و مرور این خودروها به رانندگان آنها آموزش‌های لازم را ارائه کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: پوشش انتظامی مسیرهای منتهی به مدارس توسط پلیس برای جلوگیری از تخلفات احتمالی انجام می‌شود و وسیله نقلیه رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌هایی که در حوالی مدارس ایجاد مزاحمت یا با سرعت غیرمجاز تردد کنند، به مدت دو ماه در پارکینگ‌ها توقیف می‌شود.

به گزارش ایمنا، مدارس استان لرستان برای آغاز سال تحصیلی بیش از ۳۴۸ هزار دانش‌آموز آمادگی کامل دارند.

کد خبر 607374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.