پیش‌بینی رفتار نوسانی بیت کوین

پیش‌بینی‌ها حاکی از رفتار نوسانی بیت‌کوین به محدوده ۱۸ تا ۲۰ هزار دلار است، سایر رمزارزهای بازار روند بهتری نسبت به بیت‌کوین اتریوم داشتند؛ دامیننس بیت کوین در سطح ۴.۴۹ و شاخص ترس و طمع در محدوده ۲۴ واحد قرار گرفت که همچنان نشان‌دهنده ترس شدید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز گذشته با افزایش اندک نرخ بهره توسط فدرال رزرو بازار رمزارزها به رنگ قرمز کشیده شده و اصلاح قابل توجهی را انجام دادند، بیت‌کوین که با افت تا سطح ۱۸ هزار دلار ترس را در دل فعالان بازار انداخته بود، توانست بخشی از ریزش خود را جبران کند و به محدوده ۱۹ هزار ۱۳۵ دلار برسد و درمجموع افت ۱.۵۹ درصد را تجربه کرد.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۱۳۵ دلار

تغییرات: افت ۱.۵۹ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۲۳ دلار

تغییرات: افت ۱.۶۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۸۰ دلار و ۵۸ سنت

تغییرات: رشد ۱.۹۱ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۵۰۵ دلار

تغییرات: افت ۶.۲۸ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۶۲ دلار

تغییرات: افت ۲.۸۴ درصدی

سولانا (SOL): ۳۳ دلار و ۸۶ سنت

تغییرات: رشد ۲.۱۲ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۶۲ دلار

تغییرات: رشد ۶.۳۱ درصدی

پالیگان (Polygon) ۰.۷۷۳ دلار

تغییرات: رشد ۰.۵۳ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۴۵ سنت

تغییرات: افت ۲.۲۴ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۰۷ دلار

تغییرات: افت ۰.۴۲ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۷ دلار و ۹۹ سنت

تغییرات: افت ۰.۰۸ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش‌بینی رفتار نوسانی بیت کوین

حمایت: ۱۸ هزار ۸۵۳ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار

پیش‌بینی: با افزایش نرخ بهره فدرال رزرو شاهد ریزش سنگینی در بازار بودیم اما حمایت محدوده ۱۸ هزار دلاری به کمک بازار آمد و منجر به رشد اندک بیت کوین به سطح ۱۹ هزار دلار شد، درحال‌حاضر پیش‌بینی رفتار نوسانی بین سطح ۱۸ تا ۲۰ هزار دلار را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۴۹ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۷.۸۶ درصد

پیش‌بینی رفتار نوسانی بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۸۶۰ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۲ میلیارد دلار

پیش‌بینی رفتار نوسانی بیت کوین

شاخص ترس و طمع

قرارگیری در سطح ترس شدید، شاخص ترس و طمع محدوده ۲۴ واحد را ثبت کرد.

پیش‌بینی رفتار نوسانی بیت کوین

اخبار بازار رمزارزها

شرکت استخراج بیت کوین کمپیوت نورث اعلام ورشکستگی کرد

شرکت استخراج بیت کوین کمپیوت نورث در پی افزایش فشارها به‌دلیل تأثیرات زمستان ارزهای دیجیتال و افزایش هزینه‌های انرژی اعلام ورشکستگی کرد. دیو پریل، مدیرعامل این شرکت از سمت خود کناره‌گیری کرد اما همچنان در هیئت مدیره باقی خواهد ماند. پرونده اعلام ورشکستگی کمپیوت نورث نشان می‌دهد که این شرکت باید به ۲۰۰ طلبکار خود ۵۰۰ میلیون دلار پرداخت کند؛ درحالی که ارزش دارایی‌های آن بین ۱۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

به‌روزرسانی هاردفورک واسیل کاردانو با موفقیت انجام شد

شرکت آی‌اواچ‌کی روز پنج‌شنبه در توئیتر خود اعلام کرد که به‌روزرسانی هاردفورک واسیل کاردانو پس از چند ماه تأخیر، سرانجام در ساعت ۱۳:۱۴ دقیقه ۳۱ شهریور (به‌وقت تهران) با موفقیت انجام شد. این به‌روزرسانی، با ارسال تراکنش‌ها در شبکه پیش از اعتبارسنجی کامل، سرعت تولید بلاک‌های جدید را افزایش می‌دهد. البته، قابلیت‌های جدید هاردفورک واسیل از روز ۵ مهر برای توسعه‌دهندگان در دسترس خواهد بود.

تعداد تراکنش‌های سولانا از زمان راه‌اندازی به بیش از ۱۰۰ میلیارد رسید

تعداد تراکنش‌ها شبکه سولانا از زمان راه‌اندازی آن در مارچ ۲۰۲۰ _اسفند ۹۸_ تا تاریخ بیست‌ودوم سپتامبر سال جاری _سی‌ویکم شهریور_ به بیش از ۱۰۰ میلیارد رسید. صرف‌نظر از تعداد قابل‌توجه تراکنش‌های ثبت‌شده، این بلاک چین هنوز با مشکل اختلال در شبکه مواجه است. از مجموع هفت خاموشی بزرگ در بلاک چین سولانا، پنج مورد اخیر آن در سال ۲۰۲۲ رخ داده است.

بانک مرکزی اجرای آزمایشی ریال دیجیتال را پنجشنبه آغاز می‌کند

بانک مرکزی اجرای آزمایشی ریال دیجیتال را پنجشنبه آغاز می‌کند. پیش‌نویس سند ارز دیجیتال بانک مرکزی در مرداد ماه منتشر شده بود و علی صالح آبادی نیز اعلام کرده بود که زیرساخت‌ها و قوانین لازم برای ایجاد ریال دیجیتال فراهم است. بانک مرکزی قصد دارد از ریال دیجیتال برای دور زدن تحریم‌های ایالات متحده استفاده کند، اگرچه که ارز دیجیتال بانک مرکزی در دنیا چنین ماهیتی ندارد و برای دور زدن تحریم‌ها ساخته نشده است.

اوپن سی NFT‌ها را با پیاده‌سازی پروتکل اُپن‌رریتی ارزش‌گذاری می‌کند

بازار توکن‌های غیرمثلی اوپن سی، در یک توئیت از پیاده‌سازی پروتکلی اُپن‌رریتی (OpenRarity) خبر داد. این پروتکل با استفاده از یک رویکرد شفاف ریاضی، محاسبات تأییدپذیری را در مورد میزان نادر بودن NFTها ارائه می‌کند. به گفته اوپن سی، NFTهای نادر با اعداد کوچکی همچون یک و دو نشان داده می‌شوند و NFTهایی که ویژگی‌های مشابه بیشتری دارند، اعداد بزرگ‌تری دریافت خواهند کرد.

انتقال بلاک چین هلیوم به سولانا پس از پایان رأی‌گیری تصویب شد

پس از پایان رأی‌گیری بنیاد هلیوم در روز پنجشنبه، ۸۱.۴۱ درصد از اعضای جامعه به انتقال بلاک چین این پروژه به شبکه سولانا رأی دادند. اسکات سیگل، مدیرعامل بنیاد هلیوم، در بیانیه‌ای اعلام کرد که انتقال به شبکه سولانا به ما امکان می‌دهد تا تلاش‌های خود را به‌جای مدیریت بلاک چین، بر روی مقیاس‌سازی شبکه متمرکز کنیم.

این بنیاد تأکید کرد که مهاجرت به سولانا دسترسی بهتری به کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، برنامه‌های دیفای، بازارهای NFT و هماهنگی بیشتری را با سایر پروژه‌ها برای کاربران فراهم می‌کند.

یک سناتور سابق آمریکایی ریاست هیئت مشورتی جهانی بایننس را برعهده خواهد داشت

بایننس، برای حل برخی از مهم‌ترین مسائل نظارتی این صرافی، هیئتی مشورتی را به رهبری یک سناتور سابق آمریکایی تشکیل داده است. این صرافی در روز پنجشنبه، مکس بوکوس، سناتور دموکرات سابق مونتانا و سفیر آمریکا در چین را به‌عنوان رئیس این گروه مشورتی معرفی کرد. این هیئت اخیراً در پاریس تشکیل جلسه داده است. دیوید پلوف، مشاور ارشد سابق رئیس‌جمهور اوباما نیز به‌عنوان نماینده ایالات متحده در این هیئت مشورتی حضور خواهد داشت.

آی‌اواچ‌کی: ۱۳ صرافی ارز دیجیتال از هاردفورک واسیل پشتیبانی می‌کنند

آی‌اواچ‌کی (IOHK)، شرکت توسعه‌دهنده کاردانو روز گذشته در توئیتر خود اعلام کرد که ۱۳ صرافی ارز دیجیتال آمادگی خود را برای پشتیبانی از هاردفورک واسیل اعلام کردند. این صرافی‌ها بیش از ۸۷ درصد از نقدینگی آدا کاردانو را در اختیار دارند. همچنین، تیم کاردانو آماده‌بودن هر سه معیار مورد نیاز برای انجام این به‌روزرسانی را تأیید کرده است. به‌روزرسانی هاردفورک واسیل قرار است تا در کمتر از ۲۴ ساعت آینده انجام شود.

مدیرعامل جی‌پی مورگان: استیبل کوین‌ها باید به‌درستی قانون‌گذاری شوند

جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی مورگان، از وضع قوانین جدید برای استیبل کوین‌ها در در جلسه استماع کمیته خدمات مالی کنگره استقبال کرد و گفت که این فناوری باید به‌درستی قانون‌گذاری شود.

وی اضافه کرد: ایرادی ندارد که یک استیبل کوین درست مانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازار پول قانون‌گذاری شود. دیمون عقیده دارد که دیگر شکل‌های ارز دیجیتال مانند بیت کوین طرح‌های پانزی غیرمتمرکز خطرناکی هستند.

نقشه بازار

پیش‌بینی رفتار نوسانی بیت کوین

کد خبر 607353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.