اپل به مشکل لرزش دوربین آیفون ۱۴ پرو پاسخ داد

پس از اینکه آیفون ۱۴ پرو عرضه شد، گزارش‌هایی درباره وجود مشکل نگران‌کننده در دوربین این گوشی منتشر شد که اپل به این موضوع واکنش نشان داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با گذشت چند روز از عرضه رسمی آیفون ۱۴ پرو، برخی کاربران اعلام کردند دوربین این محصول هنگام استفاده از برنامه‌هایی مانند اینستاگرام، تیک‌تاک و اسنپ‌چت به صورت عجیبی می‌لرزد و صدای عجیبی تولید می‌کند. مشکل لرزش دوربین آیفون ۱۴ پرو در رسانه‌های اجتماعی مختلف توجهات زیادی را به خود جلب کرده است که باعث شد اپل نیز از آن مطلع شود و به آن واکنش نشان دهد.

شرکت اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که از این مشکل اطلاع داریم و هفته آینده راهکاری برای برطرف کردن آن ارائه خواهیم داد. به نظر می‌رسد که مشکل ذکر شده ایراد نرم‌افزاری است و ارتباطی به سخت‌افزار گوشی ندارد. بروز مشکل پس از معرفی گوشی‌های هوشمند اتفاق غیرعادی نیست و پیش از این بارها شاهد چنین اتفاق‌هایی بوده‌ایم که اکثر آن‌ها با انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری رفع شده‌اند.

این اولین بار نیست که شرکت اپل پس از معرفی گوشی هوشمند جدید، با چنین مشکلاتی مواجه می‌شود. برای نمونه، پس از عرضه آیفون چهار در سال ۲۰۱۰، این گوشی با مشکل از دست دادن سیگنال مواجه شد، به طوری که اگر کاربر این دستگاه را در حالت خاصی در دست می‌گرفت، روی آنتن‌دهی آن تاثیر می‌گذاشت. این شرکت به دارندگان آیفون چهار مبلغ ۱۵ دلار به همراه یک قاب محافظ رایگان پیشنهاد داد که استفاده از آن مشکل را برطرف می‌کرد. خریداران مک‌بوک نیز بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ گزارش‌هایی درباره عملکرد نامناسب صفحه‌کلید پروانه‌ای این لپ‌تاپ مطرح کردند که این موضوع باعث شد اپل طی توافق با دادگاه، به مشتریان آسیب‌دیده غرامت پرداخت کند.

کد خبر 607041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.