گوشی تاشو ویوو X Fold Plus با ویژگی جدید عرضه خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی تاشو ویوو X Fold Plus با باتری بزرگ‌تر و در رنگ قرمز جدید عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در ابتدا انتظار می‌رفت نسل بعدی گوشی تاشو ویوو با نام X Fold S معرفی شود، اما طبق گزارش‌های اخیر، این دستگاه احتمالاً با نام X Fold Plus روانه بازار خواهد شد. پیش از این گفته شده است که این محصول از تراشه قدرتمندتری از نسل قبلی خود بهره خواهد برد، در واقع احتمالاً به سیستم-روی-چیپ Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد.

علاوه بر این بعضی از شایعات ارائه شده به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی در گوشی تاشو ویوو X Fold Plus اشاره می‌کنند. اکنون جزئیات دیگری از گوشی تاشو بعدی ویوو در دسترس قرار گرفته است. این محصول در رنگ جدید قرمز نیز عرضه خواهد شد، در حالی که نسل اول این محصول فقط در رنگ مشکی و آبی وارد بازار می‌شود. علاوه بر این، گوشی ذکر شده از باتری ۴۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد، اما مدل قبلی آن از باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

گوشی جدید تاشو X Fold Plus احتمالاً شباهت زیادی به X Fold اولیه خواهد داشت، بنابراین این محصول ممکن است با نمایشگر داخلی ۸.۰۳ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نمایشگر بیرونی ۶.۵۳ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، ۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی هشت مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی پنج برابری، دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عرضه شود.

کد خبر 607038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.