توسعه شبکه شارژ خودروهای الکتریکی در آریزونا

ایالت آریزونا در آمریکا به زودی میزبان ۱۴ هزار ایستگاه جدید برای شارژ ۴۰ هزار خودروی الکتریکی خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تا ژوئن ۲۰۲۲ بیش از ۴۰ هزار خودروی الکتریکی به ایالت آریزونا وارد شده که همین امر، دارندگان این وسایل نقلیه پاک را با مشکلات شارژ بسیاری مواجه کرده است. به همین دلیل مدیران شهر در نظر دارند ایستگاه‌های شارژ بیشماری را در سراسر شهرهای ایالت نصب کنند تا از این طریق، نه‌تنها مشکل شارژ را برای دارندگان خودروهای الکتریکی به حداقل برسانند، بلکه در افزایش هوشمندی، کاهش آلودگی و به حداقل رساندن اثرات جزایر گرمایی نقش مهمی ایفا کنند.

شهرهای ایالت آریزونا به تازگی تحولات زیادی را تجربه کرده که در نتیجه آن‌ها امکانات هوشمند شهری به طور قابل توجهی بهبود یافته است. ایجاد یک پردیس پزشکی فوق‌پیشرفته در شهرستان مریکوپا از مهم‌ترین اقدامات انجام شده برای افزایش هوشمندی شهری در این ایالت بوده است که مدیران ادعا کرده‌اند پس از نصب ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی، تردد پاک به این فضاهای هوشمند را تسهیل خواهند کرد.

توسعه شبکه شارژ خودروهای الکتریکی در آریزونا

بدیهی است که نصب ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی به کاهش نگرانی مردم از تأمین الکتریسیته برای شارژ وسایل نقلیه خود خواهد کاست، ضمن این‌که شهروندان آمریکایی بیشتری را نیز به خرید این وسایل حمل‌ونقل پاک سوق خواهد داد. علاوه بر این، امکانات شهری نسل بعدی که در حال احداث است، به جذب سرمایه‌گذاران و افراد جویای کار کمک زیادی خواهد کرد و این در حالی است که وجود ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی در نزدیکی این مکان‌ها، اشتیاق به فعالیت در آن‌ها را میان شهروندان افزایش خواهد داد.

اگرچه ایستگاه‌های شارژ خودروهای جدید که تعداد آن‌ها به حدود ۱۴ هزار مورد می‌رسد، نیاز اعظم دارندگان کنونی خودروهای الکتریکی در سراسر آریزونا را بر طرف خواهد نمود، با این حال برنامه‌ریزان ایالت پیش‌بینی کرده‌اند که در پی گرایش روزافزون ساکنان ایالت به جایگزینی خودروهای معمولی با نوع الکتریکی، تا سال ۲۰۳۰ تعداد ایستگاه‌های شارژ به حدود ۳.۵ میلیون مورد خواهد رسید.

توسعه شبکه شارژ خودروهای الکتریکی در آریزونا

کد خبر 606848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.