خرید بهترین تصفیه آب خانگی در راد گستر نوین

با توجه به تنوع محصولاتی که در بازار وجود دارد، خرید دستگاه تصفیه آب چندان کار راحتی نیست. بسیاری از افراد نمی دانند که چه مارکی از تصفی آب را خریداری کنند و تفاوت میان برند های مختلف از نظر کارایی چیست.

در میان برند های مختلفی که در بازار مشاهده می شود، بی شک دستگاه تصفیه آب تایوانی جایگاه ویژه ای دارد. ما در این مقاله شما را با برند های معتبر دستگاه های تایوانی آشنا خواهیم کرد.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با از بین بردن آلاینده های مضر آب، کیفیت آن را بیشتر می کند. می دانید که آب لوله کشی شهری روز به روز در حال آلوده تر شدن می باشد و ورود این آلاینده ها به بدن منجر به بروز بیماری های زیادی می شود. فاضلاب های انسانی، صنعتی، کشاورزی، کود های شیمیایی، فلزات سنگین و پوسیدگی لوله ها از جمله آلودگی های آب شهری می باشد و بخش دیگری از آن مربوط به کلر است که سیستم تصفیه شهری از آن به عنوان ضد عفونی کننده و گند زدای آب استفاده می کند.

سیستم تصفیه شهری به دلیل حجم زیاد آب و قدیمی بودن و فرسودگی، نمی تواند آب را به خوبی تصفیه کند و این آب از نظر بهداشتی اصلا استاندارد نمی باشد. بنابراین استفاده از دستگاه تصفیه آب تایوانی بسیار ضروری برای هر خانه است تا بتوان آلایندگی های آب را از آن جدا کرد. آب تصفیه کن های تایوانی تحت لیسان آمریکا در تایوان تولید می شوند و از به روز ترین تکنولوژی ها در تولید آن ها استفاده می شود.

این دستگاه ها نسبت به سایر تصفیه آب های آمریکایی مقرون به صرفه تر بوده و قیمت پایین تری دارند اما این بدین معنی نیست که کیفیت آن ها پایین است. دستگاه های تایوانی از نظر عملکرد مشابه دستگاه های آمریکایی می باشند. به دلیل این که برند های تایوانی در ایران نمایندگی دارند، باعث شده تا قیمت این دستگاه ها در ایران بسار مناسب باشد و دلیل بر ضعیف بودن آن ها نیست. سه شرکت سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو جزو بهترین برند دستگاه تصفیه آب می باشند که در کل دنیا و به خصوص ایران بسیار مشهور هستند. این سه برند به تمامی نقاط دنیا از جمله خاورمیانه صادر می شود و در ایران جزو معتبر ترین مارک های تصفیه آب هستند.

خرید بهترین تصفیه آب خانگی در راد گستر نوین

معرفی دستگاه تصفیه آب cck:

این شرکت در سال 1973 در تایوان تاسیس شد و در طی این سال ها توانسته جایگاه ویژه ای را در میان مشتریان خود پیدا کند. این شرکت در زمینه ی تولید قطعات دستگاه تصفیه آب نیز فعالیت می کند و فیلتر ها و تجهیزات آن بسیار کیفیت خوبی دارند. عمده فعالیت این شرکت در حوزه ی تولید دستگاه های RO یا همان اسمز معکوس می باشد و علاوه بر آن دستگاه های اولترا فیلتراسیون و نانو فیلتراسیون نیز تولید می کند. تصفیه آب سی سی کا تمامی گواهینامه های بین المللی از جمله ISO 2008/ISO 9001/ISO 2000 و استاندارد های اروپا و آمریکا مثل FDA, NSF, CE و QW را نیز دارد. از نظر کارشناسان، دستگاه های سی سی کا بهترین تصفیه آب خانگی می باشد. دستگاه تصفیه آب اورجینال سی سی کا بین 3 الی 8 مرحله دارد که دستگاه های 6 الی 8 مرحله ای آن بیشتر رایج می باشد.

معرفی دستگاه تصفیه آب SOFT WATER:

سافت واتر جزو بهترین و معتبر ترین مارک های تصفیه آب می باشد. این شرکت قدیمی ترین و با سابقه ترین کمپانی در حوزه ی تصفیه آب است و جزو اولین برند هایی است که واد ایران شد و از همان ابتدا طرفداران زیادی را به دست آورد. دستگاه های سافت واتر دارای پمپ های قدرتمندی بوده و بالا ترین کیفیت را دارند. این شرکت توانسته استاندارد های معتبر اروپا و آمریکا از جمله FDA,CE,NSF و QW را کسب کند. تصفیه آب خانگی سافت واتر می تواند با استفاده از فیلتر ممبران آمریکایی خود ، تا 0001/0 میکرون مواد مضر و نا خالصی های آب را از بین ببرد و طعم و مزه ی آب را بهبود ببخشد و از سختی آب بکاهد. مدل 7 مرحله ای سافت واتر بسیار پر طرفدار می باشد که جزو بهترین دستگاه های تصفیه آب قلیایی کننده آب است.

معرفی دستگاه تصفیه آب AQUA PRO :

شرکت آکوا پرو که یکی از زیر مجموعه های شرکت بزرگ آکوا می باشد نسبت به سایر رقبای خود دارای سابقه ی کمتری است. دستگاه های آکوا پرو مطابق با دانش و فناوری های روز تولید می شود و از بهترین مواد برای تولید آن ها بهره می گیرند. این دستگاه ها از نظر کیفیت و بازدهی بسیار قدرتمند می باشند و کارایی بسیار زیادی دارند. هم چنین آکوا پرو استاندارد های جهانی NSF,FDA,CE و QW را نیز دارا می باشد به همین دلیل از نظر کیفیت به راحتی می توان به آن اعتماد کرد. دستگاه های اسمز معکوس آن تا 99 درصد ناخالصی ها و املاح مضر آب را از بین می برد و سختی آب را کاهش می دهد. هم چنین برای مناطقی که دارای آب شور هستند نیز مناسب است چرا که توانایی شیرین کردن آب را نیز دارد. دارای پمپ های قدرتمندی است و در هر دقیقه می تواند 1.6 لیتر آب را تصفیه کند. هوزینگ های آن نیز طوری طراحی شده است تا کم ترین میزان نشتی را داشته باشد. آکوا پرو علاوه بر دستگاه های زیر سینکی، دستگاه های رومیزی و دیواری را نیز تولید کرده است تا شما متناسب با فضای خود بتوانید دستگاه مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی

شما برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل باید به نمایندگی های معتبر فروش این دستگاه ها مراجعه نمایید. شرکت تصفیه آب راد گستر نوین به عنوان نمایندگی دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل ، بهترین و معتبر ترین آب تصفیه کن های خانگی را در اختیار مشتریان عزیز خود قرا می دهد. این شرکت به عنوان مرکز خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو در ایران فعالیت می کند.

خرید بهترین تصفیه آب خانگی در راد گستر نوین

شما قیمت روز دستگاه تصفیه آب را می توانید در این شرکت پیدا کنید. برای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب می توانید به سایت شرکت راد گستر نوین مراجعه نمایید و انواع مدل های آب تصفیه کن خانگی همراه با قیمت و اطالاعات کامل مشاهده نمایید. هم چنین می توانید از طریق تلفن با پشتیبانی شرکت تماس گرفته و جهت خرید دستگاه مناسب خود از آن ها مشاوره و راهنمایی دریافت کنید. هزینه ی ارسال و نصب دستگاه توسط شرکت رایگان می باشد و پس از نصب، کیفیت آب خروجی دستگاه توسط کارشناسان تست می شود تا از اصالت دستگاه مطمئن شوید. شما با خرید از شرکت راد گستر نوین از گارانتی یک ساله ی طلایی بهره مند خواهید شد و هم چنین خدمات پس از فروش مادام العمر نیز به شما ارائه می شود تا در صورت بروز هر گونه مشکل کارشناسان شرکت بتوانند آن را بر طرف کنند و شما نیز نگرانی بابت آن نخواهید داشت. همین حالا با شرکت راد گستر نوین تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت آن ها برای خرید دستگاه تصفیه آب مناسب خود اقدام نمایید.

کد خبر 606756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.