۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
ایسوس از سری ROG Phone 6D رونمایی کرد

شرکت ایسوس گوشی‌های ROG Phone 6D و 6D Ultimate را با پردازنده +Dimensity 9000 مدیاتک و پورت خنک‌کننده ویژه برای مدل Ultimate رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هر دو گوشی ایسر ROG Phone 6D و 6D Ultimate که اخیراً رونمایی شده‌اند، دارای پردازنده +Dimensity 9000 مدیاتک هستند. یکی از تفاوت‌های 6D استاندارد و Ultimate حافظه آن محسوب می‌شود. بیشترین پیکربندی درنظر گرفته شده برای نسخه استاندارد ۱۶/۲۵۶ گیگابایت و برای مدل دیگر ۱۶/۵۱۲ گیگابایت است. گوشی‌های هوشمند جدید ایسوس دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با عمق رنگ ۱۰ بیت و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است.

بخش دوربین گوشی‌های جدید ایسوس نسبت به مدل پیشین تغییری نکرده است. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی‌های ذکر شده تعبیه شده است که شامل حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، یک لنز فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد.

انرژی مورد نیاز گوشی‌های هوشمند 6D و 6D Ultimate با استفاده از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که توانایی پشتیبانی از شارژ سریع تا ۶۵ وات را دارد. طراحی این محصولات تا حد زیادی بدون تغییر مانده است، لوازم جانبی Pro 6 و ROG Phone 6 با سری جدید سازگار هستند. ویژگی جذاب گوشی 6D Ultimate استفاده از پورت AeroActive Portal است که از طریق یک لولای متحرک مسیری مستقیم را به اجزای خنک کننده داخلی گوشی ایجاد می‎‌کند تا دمای دستگاه کاهش پیدا کند.

گوشی‌های ایسوس ROG Phone 6D و 6D Ultimate تنها در رنگ خاکستری عرضه می‎‌شوند، قیمت مدل استاندارد در انگلستان از ۷۹۹ پوند و نسخه Ultimate از ۱۱۹۹ پوند شروع می‌شود.

کد خبر 606728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.