بیت کوین به کمتر از ۱۹ هزار دلار رسید

برای بیت کوین احتمال یک رفتار نوسانی بین محدوده ۱۸ هزار دلار و ۲۰ هزار دلار وجود خواهد داشت، در صورتی که زیر ۱۸ هزار دلار تثبیت شود احتمال ریزش تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار به شرح زیر است:

بیت‌کوین (BTC): ۱۸ هزار ۴۴۹ دلار

تغییرات: رشد ۴.۲۸ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۵۱ دلار

تغییرات: رشد ۴.۳۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۶۹ دلار و پنج سنت

تغییرات: رشد ۴.۰۰ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۷۸ دلار

تغییرات: رشد ۹.۳۰ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۴۵ دلار

تغییرات: رشد ۲.۳۱ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و پنج سنت

تغییرات: رشد ۳.۸۸ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۵۳ دلار

تغییرات: رشد ۳.۵۷ درصدی

پالیگان (Polygon) ۰.۷۴۸ دلار

تغییرات: رشد ۲.۴۶ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۲۷ سنت

تغییرات: رشد ۱.۰۹ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۰۱ دلار

تغییرات: رشد ۱.۰۹ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۶ دلار و ۹۲ سنت

تغییرات: رشد ۱.۸۶ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین به کمتر از ۱۹ هزار دلار رسید

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار

مقاومت: ۲۰ هزار ۴۰ دلار.

پیش بینی: احتمال یک رفتار نوسانی بین محدوده ۱۸ هزار دلار و ۲۰ هزار دلار وجود خواهد داشت، در صورتی که زیر ۱۸ هزار دلار تثبیت شود احتمال ریزش تشدید خواهد شد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱۳۱ درصد.

دامیننس اتریوم: ۱۸.۳۸ درصد.‌

بیت کوین به کمتر از ۱۹ هزار دلار رسید

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۸۵۴ میلیارد دلار.

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۱ میلیارد دلار.

بیت کوین به کمتر از ۱۹ هزار دلار رسید

شاخص ترس و طمع

بهبود شاخص ترس و طمع از محدوده ۲۱ واحدی به ۲۳ واحدی.

بیت کوین به کمتر از ۱۹ هزار دلار رسید

اخبار بازار رمزارزها

متاپلکس امروز ایردراپ توکن MPLX را میان سازندگان NFT در سولانا انجام خواهد داد

پروتکل متاپلکس، قصد دارد امروز توکن «MPLX» خود را بین کیف پول‌های واجد شرایط از میان سازندگان NFT در شبکه سولانا ایردراپ کند. این پلتفرم در توییتی اعلام کرد که تنها کاربرانی واجد شرایط خواهند بود که پیش از ۲۴ اوت (دوم شهریور)، با استفاده از متاپلکس NFT ایجاد کرده باشند. MPLX یک توکن کاربردی است که از آن برای راه‌اندازی دائو این پروتکل استفاده خواهد شد. البته ساکنان ایالات متحده به‌دلیل وجود نگرانی‌های نظارتی، واجد شرایط دریافت این ایردراپ نخواهند بود

صندوق‌های سرمایه‌گذاری اتریوم برای چهارمین هفته متوالی شاهد خروج سرمایه بودند

طبق گزارش کوین‌شیرز، صندوق‌های سرمایه‌گذاری اتریوم در هفت روز منتهی به ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) شاهد چهارمین هفته متوالی خروج سرمایه بودند. ارزش سرمایه خارج‌شده از این صندوق‌ها در هفتهٔ منتهی به این تاریخ، بیش از ۱۵.۴ میلیون دلار بوده است. در مقابل، پس از ورود ۱۷.۴ میلیون دلار پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین، روند ۵ هفته‌ای خروج سرمایه از این صندوق‌ها شکسته شد.

مدیرعامل بایننس می‌گوید که همبستگی ارزهای دیجیتال با بازار سهام از بین می‌رود

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، گفته است که عرضه محدود ارزهای دیجیتال، به‌ویژه ارزهای بزرگی مثل بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین، به‌زودی باعث می‌شود تا همبستگی این دارایی‌ها با بازار سهام از بین برود. او به این نکته اشاره کرده است که برخلاف ارزهای فیات، مقدار ارزهای دیجیتالی که می‌توانند وارد گردش شوند، محدود است. ژائو باور دارد ارزهای دیجیتال تا یک سال دیگر به اوج‌های قیمتی جدیدی می‌رسند و تأثیرات تورم و نرخ بهره کوتاه‌مدت است. طبق گفته‌های او، در بلندمدت، با توجه به تسهیلات کم و پول زیادی که در دو سال اخیر منتشر شده است، تورم آمریکا باز هم افزایش می‌یابد.

تحلیلگر مطرح: بهای بیت کوین به سمت ۱۴ هزار دلار حرکت می‌کند

نیکولاس مرتن، تحلیلگر باتجربه حوزه ارزهای دیجیتال و بنیان‌گذار دیتادش (DataDash)، در ویدئوی اخیر خود عنوان کرد که پس از افت بیت کوین به زیر ۱۹,۰۰۰ دلار، انتظار دارد این ارز دیجیتال تا ۱۴,۰۰۰ دلار افت قیمت داشته باشد. به‌عقیده او هم عوامل کلان اقتصادی و هم عوامل تکنیکال نشانه‌های شومی برای قیمت بیت کوین هستند. نیکولاس مرتن گفت که میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای بیت کوین به یک سطح مقاومتی برای پادشاه ارزهای دیجیتال تبدیل شده و این یعنی قیمت بیت کوین به یک «قلمرو ناشناخته» وارد شده است.

بازی ویدئویی شیبا اینو در پلی استور استرالیا منتشر شد

شیبا اترنیتی (Shiba Eternity)، بازی ویدئویی که توسط تیم شیبا اینو توسعه یافته است، اکنون در پلی استور استرالیا در دسترس قرار دارد. این بازی در هفته گذشته نیز در اپ استور اپل در این کشور عرضه شد. شایتوشی کوساما، توسعه‌دهنده ارشد تیم شیبا اینو، روز یکشنبه اعلام کرد که احتمالاً استرالیا آخرین کشوری است که این بازی در آن آزمایش می‌شود.

یک هکر ۳.۳ میلیون دلار از آدرس‌های ونیتی اتریوم به سرقت برد

بر اساس داده‌های آن‌چین اتراسکن، یک هکر ۳.۳ میلیون دلار از چندین آدرس ونیتی اتریوم سرقت کرده است که با ابزاری به‌نام پروفنیتی ایجاد شده بودند. آدرس‌های ونیتی، نوعی کیف پول سفارشی با نام‌ها یا اعداد قابل شناسایی در داخل خود هستند. صرافی وان‌اینچ، هفته گذشته گزارشی منتشر کرده بود که در مورد وجود آسیب‌پذیری در آدرس‌های ونیتی هشدار می‌داد. این صرافی، همچنین در گزارش خود اعلام کرده بود که هکرها پیش از این نیز از آسیب‌پذیری موجود برای سرقت میلیون‌ها دلار از دارایی‌های کاربران استفاده کرده بودند.

مرجع نظارتی بریتانیا صرافی FTX را به عنوان شرکت غیر مجاز فهرست می‌کند

ناظر امور مالی (FCA)، مرجع نظارتی مالی اصلی در بریتانیا، با انتشار هشداری اعلام کرد که صرافی ارز دیجیتال FTX مستقر در باهاما، خدمات یا محصولات مالی خود را در بریتانیا بدون مجوز ارائه می‌کند. پس از این هشدار، صرافی FTX به لیست روبه‌رشد کسب‌وکارهای بدون مجوز مرتبط با ارز دیجیتال در بریتانیا پیوست. این مرجع نظارتی در خطاب به مشتریان بالقوه FTX خاطر نشان کرد که در صورت بروز مشکل، آنها نمی‌توانند پول خود را پس بگیرند یا به دنبال طرح حمایت از جبران خدمات مالی باشند.

دادستانی کره جنوبی: دو کوان در معرض خطر صدور اعلان قرمز اینترپل قرار دارد

دادستانی کره جنوبی اعلام کرده که دو کوان در معرض خطر صدور اعلان قرمز اینترپل قرار دارد و تلاش می‌کند تا از جبران خسارت ناشی از بحران ترا و ضرر ۶۰ میلیارد دلاری آن فرار کند. دفتر دادستانی پیش از این گفته بود که از زمانی که دو کوان به سنگاپور رفته است، شواهدی مبنی بر فرار او وجود داشته و به همین دلیل در ابتدا برای او حکم بازداشت صادر شد. کوان، آخر هفته گذشته در توییتی اعلام کرده بود که چیزی برای پنهان کردن ندارد و با مقامات به‌طور کامل همکاری خواهد کرد، اما هرگز محل اقامت خود را به‌طور علنی فاش نکرد.

سرقت ۵۶۵ هزار دلار از صرافی GMX پس از دستکاری قیمت در بازار AVAX/USD

صرافی غیرمتمرکز جی‌ام‌ایکس (GMX) روز گذشته در توییتی تأیید کرد که یک هکر با دستکاری قیمت در بازار AVAX/USD توانسته است، حدود ۵۶۵٬۰۰۰ دلار به‌سرقت ببرد. به‌نظر می‌رسد که هکر از با دستکاری در قابلیت‌های «حداقل اسپرد» و «تأثیر قیمت صفر»، بر هولدرهای توکن GLP تأثیر گذاشته که نقدینگی را در قالب توکن آواکس فراهم می‌کنند. با این حال، این صرافی اعلام کرده که بازار AVAX/USD با سقف دو میلیون دلاری موقعیت‌های خرید و سقف یک میلیون‌دلاری موقعیت‌های فروش باز خواهد ماند. همچنین، این حمله باعث کاهش بیش از ۱۲ درصدی قیمت توکن GMX در ۲۴ ساعت گذشته شد.

نقشه بازار

بیت کوین به کمتر از ۱۹ هزار دلار رسید

کد خبر 606702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.