مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۲۸ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر اعتراف به یک سناریوی عجیب جنایی، تکذیب خبر عزل رئیس پلیس امنیت عمومی، داستان‌سرایی پس از مرگ معمایی همسر در بیمارستان و کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در یزد را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

سپیده‌دم شنبه گذشته، نزدیکان جوان ۲۹ ساله‌ای که نیمه شب از منزل خارج شده بود، پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های اطراف منطقه اسماعیل‌آباد مشهد در حالی به صورت عریان پیدا کردند که آثار شکنجه‌های وحشتناک روی اندامش نمایان بود. آنها بلافاصله پیکر «حسین – ک» را با خودروی شخصی خودشان به بیمارستان رضوی رساندند و او در آخرین جملات خود از فاروق و فرشید نام برد که او را تا سرحد مرگ شکنجه کرده‌اند و دقایقی بعد نیز به کما رفت و جان سپرد.

بیشتر بخوانید

پایگاه خبری پلیس پایتخت اعلام کرد، خبر جابه‌جایی یا عزل سرهنگ احمد میرزایی در پلیس امنیت عمومی واقعیت ندارد.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از تخریب ۵۰ درصدی یک منزل مسکونی واقع در مجاورت زمین گودبرداری شده، خبر داد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز، اظهار کرد: درپی ارجاع یک فقره پرونده تصاحب غیرقانونی به املاک توسط یک باند کلاهبرداری سازمان یافته در منطقه جهانشهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به مرگ مهسا امینی گفت: این حادثه ناگوار بود و آرزو می‌کنم که شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

بیشتر بخوانید

گزارش مرگ زن جوان به بازپرس محمدحسین زارعی اعلام و دستور تحقیقات در این‌باره صادر شد. یکی از پرسنل بیمارستان در این‌باره گفت: دقایقی پیش زن جوانی را به بیمارستان منتقل کردند که همسرش مدعی بود، سکته کرده است اما وضعیت او مشکوک به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درخصوص خبر تودیع رئیس پلیس امنیت اخلاقی توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ عظیم‌الله کرمی فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در یکی از محلات شهرستان، مأموران انتظامی به سرعت به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۹۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در دو عملیات جداگانه توسط مأموران پلیس این استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 606514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.