کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در یزد 

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۹۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در دو عملیات جداگانه توسط مأموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و درپی دریافت خبری مبنی بر تردد و انتقال موادمخدر از استان‌های جنوبی به شمال کشور، بررسی و کنترل خودروهای عبوری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران هنگام کنترل خودروها به یک دستگاه کامیونت «ایسوزو» مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند، در بازرسی از کامیونت موفق به کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند و یک سوداگر مرگ را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه به عملیاتی دیگر توسط مأموران مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان بافق اشاره کرد و افزود: مأموران در زمان کنترل یکی از محورهای استان به یک دستگاه پژو پارس مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر به راننده خودرو دستور ایست دادند.

بهدانی‌فرد اظهار کرد: سوداگر مرگ به دستور پلیس بی‌اعتنا بود و از محل متواری شد که مأموران پس از تعقیب و مراقبت و شلیک تیر هوایی خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: مأموران مبارزه با موادمخدر شهرستان پس از بررسی و بازدید خودرو مقدار ۳۴ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به تشکیل پرونده برای این دو سوداگر مرگ و تحویل آنان به مقام قضائی گفت: سوداگران مرگ بدانند پلیس با اشراف اطلاعاتی و جدیت مثال‌زدنی در برابر آن‌ها ایستاده است و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند.

کد خبر 606344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.