تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت مطالبه شهروندان چمگردان

رئیس شورای اسلامی شهر چمگردان گفت: شهروندان این شهرستان به دلیل نبود درمانگاه شبانه‌روزی در شهر با چالش جدی مواجه هستند، از این رو انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در خصوص رفع این مشکل تصمیمات لازم را مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رمضانی امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در نشست با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان، اظهار کرد: در سایه تلاش‌های ستودنی جامعه پزشکی و کادر درمان کشور، ایران در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا توانست به یکی از کشورهای موفق در مبارزه با این ویروس تبدیل شود.

وی موفقیت در کنترل ویروس کرونا را ثمره تلاش و کار خستگی‌ناپذیر کادر درمان دانست و ادامه داد: تلاش شبانه‌روزی و ایثارگرانه کادر درمان سبب شد تا آمار فوتی کرونا به حد چشمگیری کاهش یابدف چرا که این قشر تأثیرگذار حفظ سلامت شهروندان را بر جان خود ارجح دانسته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر چمگردان تصریح کرد: وجود شاخص‌های بهداشتی و درمانی در یک شهر، نقش بسزایی در افزایش سلامت و رضایتمندی شهروندان ایفا می‌کندف از سوی دیگر کادر پزشکی و وجود درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی در تأمین این شاخصه‌ها نقش کلیدی دارند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف شبکه بهداشت و درمان ارائه خدمات مطلوب، عادلانه و دسترسی تمام آحاد مردم به مراقبت‌های بهداشتی به صورت شبانه‌روزی است، گفت: در شهر چمگردان چندین پزشک و داروساز با سابقه مشغول به ارائه خدمات پزشکی به شهروندان هستند، اما خواسته شهروندان از مسئولان تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت در این شهر است.

رمضانی خاطرنشان کرد: شهروندان چمگردان به دلیل نبود درمانگاه شبانه‌روزی در شهر با چالش جدی مواجه هستند و باید برای درمان به مرکز شهرستان مراجعه کنند، از این رو انتظار می‌رود مسئولان امر در خصوص حل این مشکل تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه‌های شهروندان راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی در شهر چمگردان است، اضافه کرد: امیدواریم با دیدگاه مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان، زیرساخت‌های لازم مرکز جامع خدمات سلامت شهر و فعالیت شبانه‌روزی و ارائه بیشتر و بهتر خدمات درمانی به شهروندان فراهم شود.

کد خبر 606379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.