واگذاری خدمات شهرسازی به دفاتر پیشخوان بررسی شود

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: واگذاری خدمات شهرسازی به دفاتر پیشخوان، ابلاغ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف مغروری امروز _دوشنبه بیست و هشتم شهریورماه _ در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر بجنورد، اظهار کرد: در این جلسه موضوعاتی مورد بررسی قرار گرفت که تفاهم‌نامه واگذاری خدمات شهرسازی به دفاتر پیشخوان، ابلاغ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تجدید مزایده واگذاری دریافت ورودی پارکینگ‌های پارک‌ها و درخواست فضای آموزشی برای مدارس غیردولتی از جمله این مسائل بود.

وی در خصوص لزوم رفع معضلات شهری و ایجاد رفاه برای شهروندان، ادامه داد: مزایده اجاره اراضی کشاورزی، گزارش درآمد و هزینه مردادماه و تجمیعی پنج ماهه نخست شهرداری بجنورد و سازمان‌های تابعه سال ۱۴۰۱، از جمله مسائلی بود که مطرح شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: عوارض کشتارگاه دام صنعتی بجنورد، گزارش تجدید مناقصه بارگیری و انتقال پسماند مناقصه خدمات شهری رفت و روب منطقه دو در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر بجنورد مورد بررسی قرار گرفت تا مسائل موجود بررسی شود.

کد خبر 606368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.