خدمات‌رسانی ون‌های ویژه معلولان در یزد ادامه می‌یابد

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: کمیسیون بودجه در ارتباط با خدمات‌دهی و فعالیت دو دستگاه خودرو ون مناسب‌سازی شده برای معلولان موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _بیست و هشتم شهریورماه_ در نشست کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: این کمیسیون در راستای کمک به معلولان به ویژه ضایعه نخاعی، در خصوص دو دستگاه خودرو ون که در سال‌ها پیش نیز تجهیز و فعالیت داشت، موافقت کرد یک سال دیگر این خدمات را به جامعه معلولان ارائه کند تا بخشی از مشکلات آنها کاسته شود.

وی ادامه داد: مخاطبان این ون‌ها خاص هستند و جانبازان و معلولانی که از ویلچر استفاده می‌کنند و امکان استفاده از وسایل نقلیه موجود و معمولی را ندارند، می‌توانند از آن بهره ببرند.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: راهکارهای لازم برای حل و فصل مسائل و مشکلات معلولان باید به صورت کارشناسی بررسی و عملیاتی شود. ون‌های مناسب‌سازی شده نیز بخشی از خدمات در نظر گرفته شده توسط شهرداری برای این قشر از جامعه است.

وی تصریح کرد: خدمات‌دهی در سطح شهر باید به گونه‌ای باشد که تمام افراد جامعه بتوانند از آن استفاده کنند و محدودیتی برای حضور افراد دارای مشکلاتی از جمله معلولان در جامعه وجود نداشته باشد.

سیفی تاکید کرد: در حال حاضر برای حضور معلولان در شهر مشکلات زیادی وجود دارد که باید نسبت به رفع این مشکلات اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 606320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.