ارتقای زندگی شهروندان در گرو تعامل شهرداری و شبکه بهداشت

شهردار چمگردان گفت: بهبود شرایط زندگی شهروندان و ارتقای سلامت آنان در گرو آموزش و افزایش تعاملات شبکه بهداشت و درمان با مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی پوربافرانی امروز دوشنبه_ بیست‌وهشتم شهریورماه_ در نشستی با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان، اظهار کرد: فداکاری‌های کادر درمان در شهرهای ایران در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا بسیار ملموس و ارزشمند بود و مدافعان سلامت با رشادت‌های خود توانستند در دل مردم جا باز کنند، از این رو این مهم باید در تاریخ ثبت شود تا آیندگان با این افراد و روحیه آنان بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: کادر درمان لنجان خصوصاً مدیریت و کارکنان مرکز جامع خدمات سلامت شهر چمگردان که در خط مقدم مبارزه با کرونا و طرح واکسیناسیون قرار داشتند، خوش درخشیدند و به نوعی در دوران کرونا جهاد کردند؛ همه ما قدردان زحمات آنان هستیم.

شهردار چمگردان بهبود شرایط زندگی شهروندان و ارتقای سلامت آنان را در گرو آموزش و افزایش تعاملات شبکه بهداشت و درمان و مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه‌های بالای درمانی، پیشگیری از بیماری‌ها می‌تواند زمینه‌ساز بهره‌وری بیشتر در زمینه سلامت جامعه باشد و چنانچه حوزه پیشگیری رها شود، نتیجه آن افزایش بیماری‌ها خواهد بود.

پوربافرانی تصریح کرد: دست یافتن به عدالت اجتماعی، تغذیه سالم، بهداشت روان، افزایش فعالیت‌های فیزیکی و کاهش حوادث شهری مستلزم آموزش شهروندان است. شهرداری چمگردان به دنبال ارتقای برنامه‌ریزی شهری، بهبود شرایط زندگی شهروندان، افزایش تاب‌آوری شهری و داشتن شهری دوستدار کودک و سالمندان است.

وی تاکید کرد: دستیابی به این مهم نیازمند افزایش تعاملات با دستگاه‌های مختلف از جمله شبکه بهداشت و درمان است و به دنبال تحقق این مهم هستیم.

کد خبر 606301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.