دستکش هوشمند اپل برای تسهیل تایپ‌کردن تولید می‌شود؟

به نظر می‌رسد که پتنت جدید اپل دستکش هوشمندی را برای تسهیل تایپ کردن با آیپد نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پتنت جدید اپل قصد دارد با استفاده از آناتومی انگشتان دست انسان، تجربه ناخوشایند نوشتن بر صفحات لمسی و مشکلات ناشی از آن را از بین ببرد. اپل پتنت جدید خود را با عبارت "سیستم‌هایی برای اصلاح حس انگشت هنگام فشار دادن انگشت‌ها بر صفحات لمسی" معرفی کرد و در نظر دارد با افزایش اثر بالشتکی که توسط پدهای درون دستکش به انگشت کاربر وارد می‌شود، تأثیر ضربه زدن بر صفحه‌نمایش را به تجربه‌ای روان‌تر برای کاربر تبدیل کند.

سیستم جدید دستکش هوشمند اپل روی هر انگشت کاربر را با دستگاهی می‌پوشاند، این دستگاه روی ناخن را پوشانده، دو طرف چپ و راست انگشت را در برمی‌گیرد و نوک انگشت را آزاد می‌گذارد. سیستمی که اپل معرفی می‌کند به کمک چندین محرک شکل دستگاه را با توجه به نیاز تغییر می‌دهد و آن را باریک‌تر یا پهن‌تر می‌کند. در واقع این سیستم با فشار آوردن به آرامی به دو طرف انگشت، شکل آن را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود ضربه بیشتر و در عین حال نرم‌تر و روان‌تری به نمایشگر وارد شود.

طرح پیشنهادی اپل فعلاً در حد پتنت است، اما به نظر می‌رسد که این بالشتک‌های اضافی روی کاغذ و در تئوری، تایپ و نوشتن طولانی‌مدت با صفحات لمسی را به فرآیندی آسان‌تر و راحت‌تر تبدیل خواهد کرد. پتنت دستکش هوشمند اپل می‌تواند به محقق شدن یکی دیگر از ایده‌هایی که اپل در نظر دارد، یعنی جایگزینی صفحه‌کلید مک‌بوک با صفحه شیشه‌ای یکپارچه کمک کند. شرکت اپل تا به‌حال پتنت‌های گوناگونی را مرتبط با حوزه‌های مورد علاقه خود، ثبت کرده است، با این حال نمی‌توان تضمین کرد که همه پتنت‌ها و ایده‌ها در آینده محقق می‌شود و به مرحله تولید انبوه می‌رسد.

کد خبر 606190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.