ضرورت انتقال آب رودخانه "کره بس" به دشت خانمیرزا

نماینده چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها گفت: انتقال آب رودخانه کره بس به دشت خانمیرزا توسط مسئولان در ادوار مختلف به سرانجام نرسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، محمد یعقوب باقری با بیان اینکه انتقال آب کشاورزی در شهرستان خانمیرزا یکی از معضلات موجود در این منطقه است، اظهار کرد: نزدیک به سه دهه است موضوع انتقال آب کره بس به دشت خانمیرزا توسط مسئولان امر در ادوار مختلف پیگیری شده، اما تاکنون به سرانجام نرسیده است.

وی ادامه داد: امیدواریم در دولت انقلابی و جهادی امروز با پیگیری‌های بیشتر این مهم انجام شود، چرا که با توجه به جذب سرمایه‌گذار و طرح این موضوع در مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان احیای دشت خانمیرزا در تولید، اشتغال پایدار و رفع بیکاری جوانان نقش بسزایی را داشته است.

نماینده استان چهار محال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها با اشاره به مشکل شهرک‌های دامداری در شهرستان خانمیرزا، گفت: با توجه به اینکه متقاضیان نسبت به دریافت مجوزهای لازم اقدام کردند، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نسبت به صدور مجوز کار متقاضیان تاکنون اقدام نکردند و متقاضیان بلاتکلیف ماندند که می‌طلبد جهت رفع معضل بیکاری و جلوگیری از مهاجرت‌ها این مطالبه نیز در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: کلنگ‌زنی شهرک صنعتی خانمیرزا یکی از اقدامات مهم و قابل تحسین مسئولان در این شهرستان است که ضمن تقدیر از این اقدام تقاضا داریم به منظور جذب سرمایه‌گذار و تسریع در بهره‌برداری آن اقدام شود.

کد خبر 606128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.