دغدغه پیمانکاران عمرانی همدان پیگیری شود

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: روند مالی شهرداری صحیح نیست و بیشترین گلایه از پرداخت نشدن هزینه‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حیدری امروز _یک‌شنبه بیست و هفتم شهریورماه_ در کمیسیون فنی عمرانی با موضوع بررسی مسائل پیمانکاران عمرانی شهرداری ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام اربعین، اظهار کرد: همدان در چند محور مواصلاتی تردد زائران حسینی بوده و امید است با تدابیر اندیشیده شده امسال شاهد مشکلات ترافیکی در این ایام نباشیم و زائران اربعین سفری ایمن‌تری داشته باشند.

وی ادامه داد: زحمات پیمانکاران عمرانی شهرداری قابل تقدیر بوده، چرا که در مجموعه عمرانی شهرداری مسئولیت عمرانی و آبادانی شهر از سالیان گذشته بر عهده پیمانکاران در این عرصه بوده است.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: دغدغه‌ها و وضعیت موجود پیمانکاران عمرانی شهرداری در حوزه پیمان و رسیدگی، صورت جلسات و مناقصه‌ها باید بررسی شود و برگزاری این جلسه به منظور بیان این مشکلات و مسائل از سوی پیمانکاران و رسیدن به راهکارهایی برای رفع آنها است.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های دوره‌ای برای بیان مشکلات و شنیدن مطالبات پیمانکاران امری ضروری است و به تازگی مطلبی در خصوص ارزان‌تر تمام شدن پروژه‌های امانی مطرح شده و اگر این مبنا ادامه یابد و تکیه شهرداری بر اجرای امانی پروژه‌ها باشد، مطلوب نیست.

حیدری با بیان اینکه سیاست مدیریت شهری بر انجام پروژه‌ها با کمترین هزینه در سطح شهر و تأمین منافع شهروندان است، اضافه کرد: کنترل و کیفیت در کارهای امانی بسیار پایین است و در مقابل موارد دیگری موجب افزایش قیمت در کارهای پیمانکاری می‌شود.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: زمانی که بودجه شهرداری بر اساس تعهدات است، باید درآمدها محقق شود تا امکان پرداخت مطالبات را داشته باشد و یک راهکار پرداخت مطالبات پیمانکاران بر اساس درآمد است. 

کد خبر 606028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.